FruW skrev 2010-08-15 22:11:44 följande:
Nej, inga symptom här, försöker att inte "leta". Däremot PMS-ig, gråter för allt! Har varit så i flera dagar, började när det var en vecka före mens, så tidigt brukar jag inte känna av det.. Men nej, inga symptom, o tyvärr inte ngra större förhoppningar inför denna månaden heller.. försöker hålla förnuften på topp o känslorna under kontrolll
Just det, när du skriver det så kommer jag ihåg, kanske klokt med att kroppen får vila! Finns det inget du kan få av läkarna om det är så att du är gravid nu?
haha, de kan ju va ngt iallafall ;) håller tummarna!!
eftersom jag fick gravförbud så har ja verkligen kopplat bort allt, men så dök ömma bröst upp häromdagen o de blir bara värre o värre. kan knappt gå utan att de gör ont, blä. så de e ju svårt o ignorera tyvärr :p de som får mig o undra, inte haft så alls sen i april, eller maj. o så molvärken, vilket iofs kan tyda på att mensen e på g men brukar inte känna av de heller, förra månaden kom den ba, utan att ja känt av ngt alls. så ja, hm.. tankarna rör sig ju åt grav hållet, men jag hoppar inte högt ändå. nje, min läkare sa att ja ska få medicinerna från ÄL o framåt, de e ganska "meningslöst" o ge mig de nu om ja e preggo - säger hon. så de känns ju dumt o tråkigt men what to do. får skylla oss själva isåfall om vi nu va så dumma så vi glömde skydda oss o de slutar i ännu ett MF. men ska inte ta ut ngt i förskott, får se på tis eller ons om de hänt ngt :) dock har ja inte haft ngn nidis denna månad som ja "brukar" få om ja e gravid, så de drar ju ner oddsen - men de kan ju också va så att ja e gravid ändå o att dom gångerna ja fått nidis har de inte gått bra pga de, vad vet jag ;)