• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Jania

Nån annan som haft problem med att sitta efter ett missfall? Jag kan stå och sitta på knä, men inte sitta "vanligt'. Det är som om det trycker och jag får ont. Nån som har tips att komma med?

• Muffe80

Inte med att sitta men ont när vi har sex i vissa ställningar, någon med det problemet?

• sugarrush

Nu har jag lagt upp en bild i mitt galleri... ni får er kanske ett gott skratt... strecket är så löjligt att det knappt gick att fotografera... hrm.. töntigt värre

• sugarrush

...men det är ändå starkare än igår...

• Jania

Hmmm...det där med sexet får jag nog återkomma med när jag börjat med dessa aktiviteter igen. Fick MF för bara några dagar sedan. Hur länge väntar man med sex egentligen? Bara å testa om det känns bra eller? Gravid skulle man ju vänta med ett tag, men man kan ju roa sig lite där emellan kanske?

F_n. Känns som hela huvet är fullt med frågor. Borde man själv veta allt sån't här?

Jädrar...åskan är tillbaka.

• sugarrush
    Jania skrev 2010-08-17 13:54:57 följande:
    Hmmm...det där med sexet får jag nog återkomma med när jag börjat med dessa aktiviteter igen. Fick MF för bara några dagar sedan. Hur länge väntar man med sex egentligen? Bara å testa om det känns bra eller? Gravid skulle man ju vänta med ett tag, men man kan ju roa sig lite där emellan kanske?

F_n. Känns som hela huvet är fullt med frågor. Borde man själv veta allt sån't här?

Jädrar...åskan är tillbaka.
    Jag hade ont veckan efter missfallet när jag satt upp eller stod upp. Men det gick över efter 4-5 dagar.
    Vänta med sex, tamponger och bad tills du slutat blöda.
  • Muffe80

Sugarrush, jag såg ett väldans svaaaagt streck, hoppas det är starkare imorgon.
    inte lätt att inte börja hoppas nu va?

• sugarrush

Hehe.. klart man hoppas, men vågar inte riktigt heller. Vill bara gå och lägga mig och sova så jag kan få vakna upp imorrn för att få testa igen!

• Muffe80

Hehe förstår det. men du som har så många tester kan ju kolla lite senare ikväll också :)

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-17 14:33:20 följande:
    Hehe förstår det. men du som har så många tester kan ju kolla lite senare ikväll också :)
    hehe..ja... det är inte omöjligt...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3