• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Veronica88

Hej hej!!!
    Jag gjorde ett gravtest och det visade svagt streck, men ska göra ett nytt test nästa helg för att se om det blir starkare;) Blev sååå glad att jag är gravd igen efter ett tragisk missfall så man får hoppas på att det går bättre denna gången el vad säger ni???

Hur många dagar kan det gå innan man kan göra ett nytt test???

• färnik

När hade du BIM? Vad jag fått lära mig, är ett plus alltid ett plus, även om det är svagt. du är gravid. Grattis! =) (dags att flytta fram BIM-listan igen nu dåFlört)

• färnik

BIM = Beräknad Icke Mens

Alltså när du skulle fått din mens, om du inte varit gravid. Glad

• MCT79
    Odetta skrev 2010-08-01 18:31:44 följande:
    Jag är ju kvaaaaaaar och babblar

Gulle dig! Jag tror inte att det dröjer länge till tills du också plussar och mår illa och sedan kläcker fram världens sötaste mini-MCT 9 månader senare

*bamsekram*
    Yäähj!  Jag hooooooppas verkligen det! NU!!!!  :D
  • kajsalisa

Jag hänger också här, trots att jag plussat. Skriver inte så ofta, precis som någon skrev så är man lite rädd att trampa någon på tårna. Däremot läser jag dagligen vad ni skriver. Hang in there tjejer. Det kommer att hända. Jag vet att det känns hopplöst ibland, men det är inte omöjligt!! Jag är ett levande exempel. MA i januari, men v 19 nu och har fått dra på mig mammabyxorna för första gången den här helgen. :) Stor kram till er alla!!!

• Väntan på en liten

Läser här, men vet inte om jag kommer skriva så mycket då jag har bestämt mig för att lägga allt på is, kanske för några månader eller för gott. Har hamnat i ett läge där jag känner att detta med barn kanske inte är min grej ändå och på nät sätt är det som en stor känslomässig sten lossnat och jag känner mig på nåt sätt fri, så jädra skönt att efter över 1 år deppat varje dag och mått skit och grubblat varför varför varför blir det aldrig barn, vad är fel mm mm mm.

Önskar er alla lycka till.

Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • Odetta
    Väntan på en liten skrev 2010-08-01 22:42:49 följande:
    Läser här, men vet inte om jag kommer skriva så mycket då jag har bestämt mig för att lägga allt på is, kanske för några månader eller för gott. Har hamnat i ett läge där jag känner att detta med barn kanske inte är min grej ändå och på nät sätt är det som en stor känslomässig sten lossnat och jag känner mig på nåt sätt fri, så jädra skönt att efter över 1 år deppat varje dag och mått skit och grubblat varför varför varför blir det aldrig barn, vad är fel mm mm mm.

Önskar er alla lycka till.
    Kram på dig gumman! Jag tror stenhårt att du en dag kommer få din efterlängtade unge, men tills dess så är det ett bra val av dig att släppa pressen lite och tillåta dig själv att njuta av allt det andra goda livet har att erbjuda.

Stor lycka till med den väg du väljer att gå!

*kraaaam*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Väntan på en liten
    Odetta skrev 2010-08-02 11:22:38 följande:
    Kram på dig gumman! Jag tror stenhårt att du en dag kommer få din efterlängtade unge, men tills dess så är det ett bra val av dig att släppa pressen lite och tillåta dig själv att njuta av allt det andra goda livet har att erbjuda.

Stor lycka till med den väg du väljer att gå!

*kraaaam*
    Tack Odd, ja du ska se att jag garanterat sitter med ett plus snart och tänker "Huuuuur gick det här till"

Nu är det bara flytt i skallen och sedan få ordning i min nya lya om gäller som gäller och så får vi se sen om jag kanske återupptar det elller om jag kanske redan har det på jäsning

Har ju en liten flört på gång *viskar*
    Längtar...11 månaders kamp,MA 7+1 22/5-10. Nu försök 15 totalt, när blir det min tur?
  • Odetta
    Väntan på en liten skrev 2010-08-02 11:54:09 följande:
    Tack Odd, ja du ska se att jag garanterat sitter med ett plus snart och tänker "Huuuuur gick det här till"

Nu är det bara flytt i skallen och sedan få ordning i min nya lya om gäller som gäller och så får vi se sen om jag kanske återupptar det elller om jag kanske redan har det på jäsning

Har ju en liten flört på gång *viskar*
    *jublar tyst* wooohoooooo för flörtar Jag håller mina tummar för dig, det vet du!

*kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3