sugarrush skrev 2010-08-03 13:37:12 följande:
Ni är så snälla! Tack tack tack för ert stöd!
Ska ringa min syster ikväll och berätta men det känns svårt eftersom vi har en annan pågående konflikt... Men troligtvis visar hon lite förståelse.
Det är så svårt bara eftersom hon är exak där jag var för två månader sedan, jag känner igen allt och minns hur det var.
Dock är det märkligt hur olika man kan känna, en av mina närmaste vänner fick barn inatt och för henne känner jag ren och pur glädje. Hon messade och frågade om jag ville komma till BB och hälsa på, och det kändes otroligt smickrande att vara utvald att få komma dit. Ska dit ikväll och det kommer nog att kännas bra. Kanske känns det annorlunda just för att jag inte identifierar mig med hennes situation på samma sätt, jag vet inte.
Väntan, förlåt att jag inte repondat på dina härliga flirt-nyheter! Underbart att vara förälskad och känna fjärilar i magen! Själv har jag träffat många ex via nätet och det kan vara riktiga lyckträffar! Ser fram emot att höra hur det utvecklas....
Kram till er alla!
Åhhh vad underbart att få träffa din kompis bebis ikväll, de är ju så små och pluttiga ju
Hoppas det går bra.
Ja, hur det går med flirten lär ju märkas inom en rätt snar framtid, har inte hört ifrån han nu på snart 2 dygn, men han är ju på semester och kommer hem idag eller senast imorgon så det blir förhoppningsvis en dejt i veckan hoppas jag.
Vet inte om jag är förälskad, men nåt ditåt men samtidigt är jag lite rädd att inleda något pga tidigare saker som hänt, men vi får se hur det blir. Än så länge känns det bra iaf.