• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2010-08-06 09:09:48 följande:
    Usch är så nervös inför vulet halv elva. Vet ju att de inte kommer se något. Jag hade verkligen behövt se något så orolig som jag är just nu.
    Sitter här och tänker på dig! Hur har det gått?
  • Längtan efter liten

var och tittade idag... skulle vara i v.6+1 men det var en lite skrutt på kanske 2mm där inne så han sa att mina beräkningar om att äl var kanske 2-3 dagar sen stämde.. så är inte i v.7 än. får räkna med att vi inte kan se något på någon vecka sa han... drar fram bf lite till 1 april iaf.. så blir man inte baktfyttad så mycket sen.

men han sa att allt såg bra ut så här långt iaf.

Längtan efter liten är stor
  • färnik

Skönt att allt såg bra ut! Förstås lite synd att du inte fick se ngt hjärta idag, men det var ju lite väntat i alla fall. Det tickar säkert på fint om ngn vecka ska du se!

• Veronica88
    Väntan på en liten skrev 2010-08-05 21:27:39 följande:
    Men om du haft mens varför då testa?
    För att det känns som att jag är gravid samt illamående och trött, ont i magen och så
  • Veronica88
    MCT79 skrev 2010-08-06 06:06:59 följande:
    Om det verkar oklart för dig med svaga sträck så hade jag köpt ett cb-digital.. men om du hade ett svagt plus EFTER mens och sen negativt två dar senare så tror jag att du hade ett tidigt mf vännen....
    Det tror jag inte...
  • MCT79
    Veronica88 skrev 2010-08-06 15:18:06 följande:
    Det tror jag inte...
    OKej.. jag känner mig rätt puckad just nu... om din mens slutade 28 juli... du testade svagt positivt 31 juli och sen negativit ett par dar efter det... borde det inte bli starkare om du var gravid?
  • Veronica88

Jo man kan ju börja undra hehe men men jag får vänta två veckor sen testa mig igen el något

• MCT79
    Längtan efter liten skrev 2010-08-06 12:30:59 följande:
    var och tittade idag... skulle vara i v.6+1 men det var en lite skrutt på kanske 2mm där inne så han sa att mina beräkningar om att äl var kanske 2-3 dagar sen stämde.. så är inte i v.7 än. får räkna med att vi inte kan se något på någon vecka sa han... drar fram bf lite till 1 april iaf.. så blir man inte baktfyttad så mycket sen.

Okej... men so far so good! Det finns en liten ärta där inne ju! Wow! Det kommer gå fint ska du se!
  • Pyret12
    Längtan efter liten skrev 2010-08-06 12:30:59 följande:

Vad mysigt att ni fick se den lilla.....Ska du göra fler vul eller väntar ni till RUL??

Maria204 Strort grattis till att du blivit fru ;)
  • FruW

Maria - GRATTIS!! Åh vad härligt med bröllop, o så en liten kille på det - vilken sommar! Välkommen tillbaka till tråden!

Mallanis & Pancakes - hur har det gått för er?

Ni som är nya i tråden, har ni lagt till er på BIM-listan? Gör gärna det, så hjälps vi andra åt att hålla tummarna för er när BIM närmar sig Flört

Nu har jag fått utslag på ÄL-stickorna, så verkstaden går dubbla skift, hehe! Så om några dagar börjar den dryga väntan på BIM... Hur gör ni kring ÄL - myser varje dag, flera gånger per dag, eller varannan var tredje dag? Ngn som vet vad som är "bäst"? Vår gyn sa "samlivet ska vara lagom, inte för ofta inte för sällan, var annan var tredje dag är bra...!" Men samtidigt, vill man så vill man ju, eller? Tungan ute

Hoppas ni har en fin lördag!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3