Inlägg från: Veronica88 |Visa alla inlägg
  • Veronica88

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej hej!!!
    Jag gjorde ett gravtest och det visade svagt streck, men ska göra ett nytt test nästa helg för att se om det blir starkare;) Blev sååå glad att jag är gravd igen efter ett tragisk missfall så man får hoppas på att det går bättre denna gången el vad säger ni???

Hur många dagar kan det gå innan man kan göra ett nytt test???

• Veronica88
    färnik skrev 2010-08-01 20:43:23 följande:
    BIM = Beräknad Icke Mens

Alltså när du skulle fått din mens, om du inte varit gravid. Glad
    Jag hade min mens 100626 och jag hade det denna månaden med men i och med jag har haft ont i rygg o mage så då misstänkte jag att jag var gravid;)
  • Veronica88
    Väntan på en liten skrev 2010-08-02 17:24:05 följande:
    varför misstänkte du det?
    För jag har ont i rygg och mage sen att jag mår illa sen känner mig trött och så...
  • Veronica88

ja det har jag men det är lagom.. Men jag gjorde ju ett gravtest som visade att jag var gravid ju...

• Veronica88

hej hej.. Jag har en fråga Hur långt ska det gå innan man kan testa sig igen jag gjorde ett i lördess sen ett im måndess men det i lördes vad ett svagt streck och det i måndags visade inget allt tror ni att man kan göra dett test idag och så om det verkligen blir ett kryss el jag ska vänta nån dag till??

• Veronica88
    MCT79 skrev 2010-08-04 21:30:06 följande:
    Jag förstår inte riktigt... fick du ett positivt gravtest i lördags och negativt på måndagen efter? När skulle du ha din mens?
    Ja det stämmer jag tycker det är konstigt att jag fick ett svag streck på positivt och i måndes visade negativt hur kan det bli så? jag hade min mens 100626 och sen fick jag den igen en månad efter jag fattar nadda.....
  • Veronica88
    MCT79 skrev 2010-08-05 17:30:12 följande:
    men... alltså... du hade mens 26 juni? sen fick du ett positivt test i lördags vilket var den 31juli? sen negativt 2 augusti? När fick du mensen?  Du skriver att du fick den månaden efter? Alltså nu i slutet av juli?

Det låter kanske som ett tidigt missfall? Om det var negativt i måndags och du haft din mens efter det så känns det inte så meningsfullt alls att testa igen kanske... eller så tar du ett test och ser?
    Jag fick min mens den 100619 och sen slutade den 100626 en vecka efter sen hade jag min mens 100721 sen slutade den en vecka efter 100728 fattar du nu? Jag får ursäkta på hur jag skriver och så... Sen då när jag hade min mens i juli hade jag ont i magen och ryggen. och nu har jag fortfarandet ont samt att jag känner mig trött och så..
    Ska kanske göra det får köpa ett imorgon;) men jag tror att jag är det för jag har känt mig konstig och så...
  • Veronica88
    MCT79 skrev 2010-08-05 20:19:33 följande:
    Ja nu är jag med... :)  Köp ett nytt test och testa vettja! :)
    Ska göra det... Vet du vilka test som är bra?
  • Veronica88
    Väntan på en liten skrev 2010-08-05 21:27:39 följande:
    Men om du haft mens varför då testa?
    För att det känns som att jag är gravid samt illamående och trött, ont i magen och så
  • Veronica88
    MCT79 skrev 2010-08-06 06:06:59 följande:
    Om det verkar oklart för dig med svaga sträck så hade jag köpt ett cb-digital.. men om du hade ett svagt plus EFTER mens och sen negativt två dar senare så tror jag att du hade ett tidigt mf vännen....
    Det tror jag inte...
  • Veronica88

Jo man kan ju börja undra hehe men men jag får vänta två veckor sen testa mig igen el något

• Veronica88

Tack så mycket.:) Vet ej vilken vecka jag är i för jag hade min mens för tre veckor sen. 

• Veronica88
    MCT79 skrev 2011-06-17 20:29:23 följande:
    Har du haft flera mf tidigare, kände inte igen ditt namn men jag har inte riktigt huvudet med mig heller så...
    ja jag har haft en missfall innan för ett år sedan. Det är inte lätt hehe
  • Veronica88
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-17 20:37:38 följande:
    Återigen ser jag en svag skugga på testet, som absoluuuut inte går att fånga på bild.. provade men får bara resultatet nedan.. och visst går det inte att se? Är det översta testet som jag ser en skugga på "irl"!

Du testa på morgenen kanske syns mer då:)
  • Veronica88
    Dag och natt skrev 2011-06-18 16:58:17 följande:
    Grattis Veronica88 till Plus!

Vi börjar bli slitna efter en veckas mys, haha, ja kanske mest mannen då. Vet fortfarande inte om jag haft ÄL, min temp beter sig underligt åt.

Åh vad många det är nu som har BIM... spännande!! Hoppas det blir en riktig plussarmånad! 
    Tack så mycket:)
  • Veronica88

hej! jag gjorde ett sånt test som visar vilken vecka man är i  går kan man lita på sån?

• Veronica88
    telgebo skrev 2011-06-22 20:39:10 följande:
    Jag har med gjort det och jag tror man kan lita på dom. Om du menar CB digital med veckoindikator. Jag fick 3+ dagen några dagar innan jag gick in i v.5
    Jag jag gjorde ett sånt test. Men där stod det är jag var i vecka 2-3 sen fick man avrunde det så 4-5.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3