• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Muffe80
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-07-19 16:53:51 följande:
    En helt fantastisk födelsedagspresent fick jag idag. Ett mini frö med ett tickande hjärta växer i min mage! Fick en bild jag har med mig i väskan och kommer på mig själv med att sitta och le. Nu är det eran tur tjejer! Fler pluss i tråden nu till helgen tycker jag. Blåser över gravidbaciller och hoppas på att ni suger i er dom!

Åh vad härligt, grattis.

Jag vill också!!!

• sugarrush

Åh GRATTIS smålandsjäntan! Vilken fantastisk present!

• MCT79
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-07-19 16:53:51 följande:
    En helt fantastisk födelsedagspresent fick jag idag. Ett mini frö med ett tickande hjärta växer i min mage! Fick en bild jag har med mig i väskan och kommer på mig själv med att sitta och le. Nu är det eran tur tjejer! Fler pluss i tråden nu till helgen tycker jag. Blåser över gravidbaciller och hoppas på att ni suger i er dom!
    Underbart! Dubbelgrattis då!!  *kram!*
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-07-19 16:56:53 följande:

Åh vad härligt, grattis.

Jag vill också!!!

Snart muffe..  nu kommer resten av oss att plussa i en enda stor grupp! ;)
  • FruW

Smålandsjänta - Underbart!!! Stort stort dubbel-GRATTIS till dig o sambon! Vilken födelsedagspresent!!! Solig Så himla glad för er skull, har tänkt på dig hela dagen, fick tårar i ögonen nu när jag läste ditt inlägg... Stor grattiskram till dig!! Antar att övriga presenter på födelsedagen blir av lite mindre betydelse nu Flört Skål (alkoholfri för dig, jag tar ett glas rosé) för dig!! Skål

MCT - nu kör vi!! Ska bli spännande att se hur det går.. Jag försöker att inte läsa in några symptom ännu, men har ont i nederdelen av ryggen, har haft nästan hela tiden från äl, lättirriterad, hungrig och YR.. Yr var jag när jag var gravid, men brukar inte va det annars.. Å vad det är svårt att inte springa i väg o få upp massa hopp! O ännu svårare att inte testa nu, haha! Tur jag har dig!!

• MCT79
    FruW skrev 2010-07-19 18:04:02 följande:
    Smålandsjänta - Underbart!!! Stort stort dubbel-GRATTIS till dig o sambon! Vilken födelsedagspresent!!! Solig Så himla glad för er skull, har tänkt på dig hela dagen, fick tårar i ögonen nu när jag läste ditt inlägg... Stor grattiskram till dig!! Antar att övriga presenter på födelsedagen blir av lite mindre betydelse nu Flört Skål (alkoholfri för dig, jag tar ett glas rosé) för dig!! Skål

MCT - nu kör vi!! Ska bli spännande att se hur det går.. Jag försöker att inte läsa in några symptom ännu, men har ont i nederdelen av ryggen, har haft nästan hela tiden från äl, lättirriterad, hungrig och YR.. Yr var jag när jag var gravid, men brukar inte va det annars.. Å vad det är svårt att inte springa i väg o få upp massa hopp! O ännu svårare att inte testa nu, haha! Tur jag har dig!!
    Ja inget fusk nu Mimmi!! Om du testar så drar du mig med dig och det vill du väl inte! ;)
  • Dag och natt
    Smålandsjänta - Woohooo!! Vilken glädje för er att äntligen få se hjärtat ticka! Stort grattis till den fantastiska presenten!! {#emotions_dlg.flower}

Jag tror jag får klassa mig som en testoman nu för i morse så tog jag då ett gravtest och det visade så negativt som det kan bli förutom att det var ett godkänt test då på BIM -4. Står ju till och med på testet att det kan visa upp till tre dagar innan men ändå försöker man. Skrattande

Men jag känner fortfarande att nåt pågår i magen (som lika gärna kan vara mens på gång) och ibland i svanken. Men jag har fortfarande den här tröttheten som inte ger med sig och idag har jag dessutom huvudvärk. Längtar galet efter semestern nu som jag fortfarande inte har haft. Bara desto mer att se fram emot. Solig

Sugarrush: Jag har bara två tester kvar nu så jag tror jag sparar mig nu till åtminstone fredag, jag kanske till och med väntar till lördag. Eller så köper jag fler! Skrattande Usch jag börjar känna nu att jag kommer bli besviken om det inte har tagit sig. Vill ju knappt tänka att det inte tog sig nu! Vi måste ju se till så att vi får hamna i samma BF-tråd sen igen eller hur! Skrattande

Men huvva vad trött jag är! Jag orkar inte ens planera semestern med älsklingen. Behöver kanske inte ens säga att jag inte orkar bläddra tillbaka något i tråden, helt hopplöst trött. Och några andra trådar orkar jag inte ens ta fram! (Den här är ju ändå bäst!) Kyss Men går jag och lägger mig nu vaknar jag ju alldeles ofantligt för tidigt för att gå till jobbet.... Cool
  • Muffe80

Spända bröst i bh, illamående och mensvärk - så ser min helt underbara kväll ut. Tänk att man kan bli glad över att må dåligt ;) Nu är det bara att hoppas att detta är ngt som växer i mig och inte inbillning...

Undrar om man känner mer efter ett missfall? Detta är helt otroligt...
    OM jag inte är gravid måste jag kolla upp detta, kan ju inte vara normalt att ha typ mensvärk från äl till mens samt ont vid ägglossning i 6 dagar...

• LillaMy3

Smålandsjänta! Underbart. Grattis

Många med BIM nu veckan som kommer! Hoppas på många plus, och att det smittar så jag också får plus om ca två veckor

• färnik

Ingen mens här ännu, men väldigt ont i vad som känns är äggstockarna. Eftersom jag inte känner mig gravid, så är min oro nu att det istället blivit nya cystor på äggstockarna. =/ (har haft innan, som sprack. jäklar vad ont det gjorde!)

Har inte mensen kommit i morgon, är det kanske dax att bege sig till apoteket och införskaffa ett CB, för att veta säkert om det är bebis (hoppas hoppas, men inte så troligt), cystor eller möjligtvis mens på g...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3