Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Planeten skrev 2011-04-10 12:28:51 följande:
    Haha. Alla här vet att jag inte är rumsren, ingen blir direkt förvånad längre
    Männiksor har slutat förvåna mig för länge sedan.... Rumsren, skulle det vara något att sträva efter...noooo more fun with out!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:30:41 följande:
    Jag är inte en veggo. I like meat
    Me to.... men ibland kan jag gilla att ha någon grönsak till mitt kött... Fast inte när de gäller lammkött, de avnjuts bäst nakna utan en massa tillbehör
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 12:32:20 följande:
    man kan aldrig få för mycket sex!
    Jag håller med du! Men de hjälper inte mitt icke existerande sexliv för tillfället... Så jag tänker fortsätta mina bittra avundsjuka inlägg tills mitt liv förändras , så det så
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 12:33:29 följande:
    tycker du låter som en mycket trevlig och sympatisk människa
    Men visst... Min empatiska förmåga sträcker sig utöver det vanliga....  Solig
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 12:34:17 följande:
    Vem fan är du och vad har du gjort av plantan?

vi är aldrig överens. fast jo iofs inom området sex så kanske vi är det så länge det inte är med varandra
    hahahaha tack för det, vi andra är nöjda....
  • HäckHäxan

Hmm om man skulle klä sig och gå ut i trädgården eller skall jag satsa på att få städat och packat upp och ur och ner kartonger.. Har ett berg av dom här hemma efter flytten som inte gick som den var tänkt och här står jag nu.

Jag vill klona mig iaf en gång så ja kan få smäckt upp min jävla dubbelsäng någon gång...

• HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:42:19 följande:
    Vänta till gubbarna vid 45:an kommer :D Dom kan hjälpa dig med sängen :p
    Ehh va fan.. jag vill ha ihop sängjäveln så jag kan utbilda mitt lammkött i latexlakanens ljuva konst!

Eftersom jag ändå tänkt sluta mitt celibat med unge herr Lamb så kan jag lika gära göra det med fullständig bravur, unga män är så tacksamma och enkla att ha med att göra, fantasico!!   Skål
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 12:48:32 följande:
    Brist på sex... har ju inte haft sex på flera dagar  
    *håller för öronen*

BINGO!!!!!

Schhh inte tala högt om sånna synder!!! Jag är en gudomlig kvinna juh!

Solig
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:49:22 följande:
    En annan lär date en 60 taggare för att betraktas som lammkött
    Hahahaaaa my little lamb är 20 jag har försökt skrämma honom i snart 3 år, men de går inge vidare, så då tänkte jag att de är väl lika bra att ta hem honom då, kanske blir han skrämd för livet efter det.. men va fan då har ju iaf jag redan fått penis så
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 12:55:18 följande:
    fucking jävla  skitdag....

o den e inte slut än.... yeeeiii.....
    *styrke juckar*
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D