Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-04-10 17:19:31 följande:
    är balk det enda du tänker på?
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 17:29:31 följande:
    Kan inte kommentera det där heller utan att Prosit will kill me
    Atttjooooooo

God bless you ....
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan

Nå hir lagar man enklast till chickybits och pommes??????

Jag har aldrig lagat sånt förut Obestämd

• HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 17:32:17 följande:
    Killen kan dock hämnas ganska bra på den varianten
    får inte jag komma så får inte du
    Nope.... jag kommer så fort, lider av för tidigt utlösning kan man säga
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 17:34:25 följande:
    släng skiten i en fritös
    Och om man råkade slänga den när man flyttade så gör man vad???

Steker allt i olja kanske????
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 17:42:43 följande:
    för mig skvätter det bara till i brallan
    HäxanSurtant skrev 2011-04-10 17:39:53 följande:
    Och om man råkade slänga den när man flyttade så gör man vad???

Steker allt i olja kanske????
    hmm slängde oxå min för ett tag sen.
    dom säljer färdigfriterade på McD
    eller så slänger man in det i ugnen 25-30min på 225grader
    Tack, ugnen blir det... Orka cylka till thn och tillbaka för att få pommes från donken
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 17:47:57 följande:
    Ja, här fick de sina våfflor idag, trodde de skulle vara nöjda och glada....
    MEN...
    Storasyster började reta lillebror och så brakade helvetet löst...
    ...och nu har det varit fullt slagsmål här också.

Nu fick jag dem att sitta och titta på den där "Prinsessan och Grodan" (haha apropå kräl- och blötdjur) som jag köpt åt dottern, men vi får se hur länge lugnet varar....*Suck*
    Hahhahahaaa... ohhh heaven is a place on earth *nynnar*

Min sitter i sitt rum och leker, hon är fantastiskt på det viset och roar sig själv ganska bra, men så har jag aldrig hmm lekt ihjäl mig med henne heller, tror många av dagens barn blir överstimulerade och därmed tappar förmågan att hitta på egna saker att göra när dom har lite tråkigt.

Fridens liljor är ibland önskvärda i hushållet.. nu måste jag få tummen ur baken och sätta på ugnen..
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 17:42:17 följande:
    suga av vad?? sängkläderna... då ska han ju ha tvätta rent innan... o de e ju viktigt o sluta innan de kommer, annars får man ju örngottet i halsen, o de kan sluta illa Skål
    Chockladöverdraget på päronglassen, såklart

*host och fräs* jävla örngott!
  • HäckHäxan
    dlk skrev 2011-04-10 17:51:25 följande:
    Vad dirty ni var idag då
    Näää jag är faktiskt ganska ren idag trots dagen kidnappning!
  • HäckHäxan
    trolletsmamma skrev 2011-04-10 18:11:28 följande:
    ja sätter pommes i ugnen på 225 grader i 20 min sen steker jag bitsen i olja tills de ser grispiga ut men ha låg värme då de bränns annars.
    Danke schön.....

Jag är helt värdelös på halvfabrika eller helfabrikats mat OCH så är pommes inte min favorit heller...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D