Metal skrev 2011-04-10 13:54:26 följande:
...och så här i efterhand kan jag konstatera att jag överskattat deras sömnbehov.
Väckt 05.05 som det stod på klockan av en liten gentleman som hoppade upp i sängen, lyckades få honom att sova och höll nästan på att somna själv då jäntan vaknar 06.08 och vill ha frukost. Det var min morgon det,
och nu då jag är vaken efter ett antal kaffe och coca cola kan man ju gissa VILKA det är som tagit en tupplur nu...
Glass till frukost skulle jag nästan orka ge dem om jag vore mera ansvarslös än jag är, det lät smidigt och bra...
Hahhaha men du fick en timme till iaf, not bad!!!
Jasså du har 2 sleeping beauty hemma nu då, läckert! Min äter glass i soffan, jag har lagt ner tanken på att de gamla apsnygga bordet som står där kommer fortsätta vara så snyggt länge till.. Jepp jag har blivit en totalt förslappad förälder.. men va tusan de är bara ett bord juh.. Lite samma inställning till mitt hår, alla ser så chockade ut jämt när jag kapar det, men va faen de är ju bara hår och det växer ju ut igen
Avundas dig din cola min är slut och min här hemma valde ginger ale igår som dricka och det finns en gräns för vad som får plats i min cykelkorg
Men kaffe, en gudomlig dryck, andra kannan är på och avnjutes.. tittar ut på solen och undrar skall jag gå ut, men nä jag ids bara inte idag