Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hmmm visst behövs de väl fler singelkillar i denna tråd.. typ en alldeles egen bara för mig

*gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 13:27:38 följande:
    Haha, eller ett gäng vägarbetare
    Ja eller bara en ruggigt snygg en som vet hur man hanterar MKT kvinna...
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 13:37:32 följande:
    Du får sitta med kikarn i sommarn o spana ut mot vägen
    ehh behöver inge kikare, dom kommer ju vara precis utanför min tomt Solglasögon är det som gäller Cool
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-04-10 13:38:17 följande:
    ahh... bra önskelista... tyvärr växer inte såna på träd Obestämd
    Nope och de jag hittar bor längst ner i skåne eller i kirruna typ OCH de andra är redan upptagna och absolut inte av intresse då.
  • HäckHäxan
    trolletsmamma skrev 2011-04-10 13:38:42 följande:
    får väl vara glad att han kom igår hehehe fick ju massa pussar så jag överlever till nästa gång Men hoppas ändå de blir snaaaaaaaart men det känns superbra och vändret gör ju inte de hela mindre trist heller jag ska köpa blommor och ställa på balkongen... orka inte fixa med sånt förra sommaren. MEN i år ska de bli av tror jag ska ha de några i blomlådan samt på bordet med har ju bara solen på eftermiddagen/kvällen på min balkong. både bra o dåligt.
    Det är mysigt när man väl har orken att göra iordning, förra året var första året på många år som jag gjorde ordning min balkong, blev som min egen lilla blomoas, bara att sitta där och njuta av nuet var så gott. Nu bor jag i hus med en tomt som hmm inte varit omhändertagen på flera år.. Men jag har rensat loss en rabbat iaf, där skall det stå solrosor och lite klängväxter. Tänkte få grävt ett litet land till Freja på 1x 1 m där hon kan plantera morötter och ärtor och vad de nu mer va hon ville ha

Har som en uteplats, med två sidor mitt på tomten, som en veranda som inte är ansluten till själv huset, där har jag ställt de krukor och trälådor jag haft på balkongen och där skall det planteras massor av blommor i
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-04-10 13:48:16 följande:
    jajo... kalopsen puttrar på spisen o jag har tvättat o städat färdigt... funderar på att dra på en film o lägga mig raklång i soffan
    Åhhh kalops... när var den klar sa du????
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-04-10 13:50:59 följande:
    nej... upptagna män tittar man inte åt... :/

jag hade tur o hitta en som verkar passa mig tokbra... vi håller på att lära känna varandra o tussar ihop barnen lite då o då... han bor bara 10 mil bort
    Nä fi faen, varför vara nr två när man kan vara nr ett.

Åhh vad kul, spännande, fungerar tussandet med barnen då? Det är ju så jädra viktigt det däringa.
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-04-10 13:52:54 följande:
    jepp

stora sonen fick bestämma söndagsmiddagen o nu går han här o vankar o väntar... den stackarn får vänta ända till 16 innan maten serveras ;P
    Vi kommer!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 13:54:26 följande:
    ...och så här i efterhand kan jag konstatera att jag överskattat deras sömnbehov.

Väckt 05.05 som det stod på klockan av en liten gentleman som hoppade upp i sängen, lyckades få honom att sova och höll nästan på att somna själv då jäntan vaknar 06.08 och vill ha frukost. Det var min morgon det,
    och nu då jag är vaken efter ett antal kaffe och coca cola kan man ju gissa VILKA det är som tagit en tupplur nu...

Glass till frukost skulle jag nästan orka ge dem om jag vore mera ansvarslös än jag är, det lät smidigt och bra...
    Hahhaha men du fick en timme till iaf, not bad!!!

Jasså du har 2 sleeping beauty hemma nu då, läckert! Min äter glass i soffan, jag har lagt ner tanken på att de gamla apsnygga bordet som står där kommer fortsätta vara så snyggt länge till.. Jepp jag har blivit en totalt förslappad förälder.. men va tusan de är bara ett bord juh.. Lite samma inställning till mitt hår, alla ser så chockade ut jämt när jag kapar det, men va faen de är ju bara hår och det växer ju ut igen

Avundas dig din cola min är slut och min här hemma valde ginger ale igår som dricka och det finns en gräns för vad som får plats i min cykelkorg Men kaffe, en gudomlig dryck, andra kannan är på och avnjutes.. tittar ut på solen och undrar skall jag gå ut, men nä jag ids bara inte idag Solig
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-04-10 13:59:07 följande:
    precis!!

jodå det går bra... bara min tonåring som kräver mer av min uppmärksamhet än vad han får...

de andra 2 har köpt mr Norrköpings 2 killar direkt... min mini (8 år snart) gillar det faktum att han inte längre är minst i skaran Tungan ute så än så länge har det gått väldigt bra...
    Hehe låter ju bra.. Ehh tonåringar, tror inte man behöver träffa en ny man för att de skall vara motvals, de är ju liksom naturens gång just där i livet...

Jag var hopplös och till min stora skam så skrämde jag nog iväg potenciella män i min mammas liv.. Fast helt ärligt så var de nog inte menade för henne om de inte var vuxna nog att kunna säga till en 13 åring som felade.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D