Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Inser nu att detta är första gången på över 4 år som jag köpt pommes....

*gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 18:09:09 följande:
    inte mycke...
    ska käka middag nu, lax o medelhavs sallad med honungsmelon o chili... få väl se hur de smaka...
    Åhh det lät riktigt gott *avis*
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-10 18:16:27 följande:
    Nu tråden ska vi snart duscha...sen bär det av mot Götet med vovve och hela paketet. Önska oss lycka till!!
    Önskar oss lycka till!!!

Solig
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 18:26:29 följande:
    Jo, dessutom är det konkurrens mellan de där två så det står härliga till...
    hehe tror jag känner mig lyckligt lottad idag som bara har en bråkstake..

Nu är pommes i ugnen..

Men jag lurar, borde man inte kunna fylla en kastrull med olja och fritera kycklingen så?? för hur länge är då frågan?????
  • HäckHäxan
    mattias74 skrev 2011-04-10 18:34:05 följande:
    Hands of the merchandise, the heart break kid have arrived
    välkommen eller vad man säger om man är väluppfostrad...
  • HäckHäxan
    mattias74 skrev 2011-04-10 18:40:50 följande:
    Vem 17 är väluppfostrad i denna tråd:)
    Jag, eller välkomnade jag dig inte just *förvirrad*

Det kan ju vart någon annan, vi är så många som knös här inne
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 18:45:45 följande:
    Jag jobbar till 08.00 imorrn så jag kan kirra 200 själv. Gå och lägg er ni
    Fakk joo.. sömn är överdeklamerat! Skrattande
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 18:51:35 följande:

Jag har nu beslutat mig för att jag ska köpa ett lass sån här Hello Kitty öl. Inte till min dotters förtjusning, utan att bjuda på om man har grabbträff hemma med hockey eller fotboll på TV'n. Så frågar man: "Vill ni ha en öl, grabbar" och får det unisona "jaet" till svar. Sen måste jag filma deras miner då man ställer fram ett par sexpack öl med katten på...
    Det är vad jag kallar humor!!!!!! GRYMT!!!!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 18:45:48 följande:
    Tja jag har ju fritös, men en tjockbottnad kastrull eller stekpanna funkar.
    Testar, har för mig att jag friterat banan så en gång.. hur många min borde räcka då???
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 18:47:47 följande:
    Nästan lite kul med inlägg 66666, ett gäng sitter beredda att skriva så fingertopparna blöder och så kommer det en figur och skriver:
    "Tassar in här och hejar iofs är jag inte singel, men roligt att ni skrivit så mycket i tråden" Glad
    Jepp..... lagen om allts jävlighet.. de har ju hänt förr liksom

OCH sån lust man får att välkommna personen sen   Obestämd
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D