Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Planeten skrev 2011-04-10 14:58:56 följande:
    Plastad Frotté
    En bit av småbarnsförälderns överlevnadskit
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 15:21:35 följande:
    oh varför var du singel sa du??
    hahahhaha

Fast jag hade uppskattat en man som var sån, alltså kom hit då eftersom jag inte är så flexibel eler mobil
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 16:00:08 följande:
    Bye bye tråden!!!

hörs ikväll så ska mi se att jag tar inlägg nummer 66 666  
    Sorry.. will not happen Men ses ikväll ändå
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 16:55:49 följande:
    66 666 will be mine
    Bra fortsätt le sådär brett..... Ända tills du inser faktumet att jag snodde det framför näsan på dig Tungan ute
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 17:12:05 följande:
    Numera ett vuxenkit
    Jepp jepp. De är mkt man lär sig bruka som vuxenkit efter att ha haft småbarn, har ett gäng  vänner som återställer sig med resorb efter sina fyllor Alla sätt e ju bra utom de dåliga...
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 17:18:48 följande:
    bandcamp kära du... bandcamp.... iofs du kanske skulle gå på bootcamp?
    Så var det.. kom inte på vilket ord det var... Bandcamp, nåja sjukt rolig är hon iaf
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 17:19:39 följande:
    ja men han få väl för fan tvätta sängkläderna o bädda opp... latmasken där
    Givetvis... trixet är att suga av dom till de nästan kommer... när de är klara med sina sysslor ger man dom belöningen

Fan jag låter som en domina ser jag ju höhö  Tomte
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 17:13:13 följande:
    Phu..blev en längre stund ute än jag trodde... vilden vägrade gå in då andra ungar var ute o lekte...så det var bara till att placera häcken på bänken o se till att ingen slog ihjäl nån

Och sen trodde la folk jag mördade honom när vi skulle in... han lät så iaf
    Haha mitt barn låter rätt ofta som om jag försöker avliva henne eller nått iaf varja dag när vi skall hem från dagis, för hon skall aldrig med hem.
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 17:28:07 följande:
    Dags att fixa söndagens underbara micromat.... tacopaj.....

Och sen ska vilden duschas o spela spyro en stund..... hans spelförbud är hävt.... mest på grund av mamsen abstinens efter spelet

C ya later
    Låter som samma liv, bortsett från Spyro (som jag inte ens vet vad det är) vi skall spela memory här.

tjingeling
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 17:18:06 följande:
    Ni kan få slåss om det inlägget..... jag lär missa det iaf..... så försöker inte ens
    Vad du är snäll och givmild Oskyldig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D