Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Planeten skrev 2011-04-10 12:13:08 följande:
    MiniMe, haha.
    Skrattande
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 12:17:54 följande:
    60666 tog jag och jag satsar på mera sex innan 13maj är här
    Planeten skrev 2011-04-10 12:13:51 följande:
    Tar inte lång tid innan jag är back on track så länge någon hugger tillbaka
    Jag är en snäll och from människa och skulle aldrig hugga på dig ibland är det lite smådött i tråden, men sen kan det smälla till med 50-100 sidor på en dag
    då är det lite svettigt att läsa ikapp
    Nope du har ju redan sex, det har inte jag haft sen förra året, alltså förtjänar jag det sexet mer än du!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:19:27 följande:
    Haha, u will see   Har ju TS ögon på mig, så jag måste vara lite försiktig
    Ohh the biatch bites, me like

på baken!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:22:31 följande:
    Saker och ting löser inte sig av sig själv. Du måste fatta beslut nu. Lyssna till ditt inre.

Avd: Själavård?
    hehe låter ju lika klok som mitt resultat var....
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:21:02 följande:
    Hon vet vad som väntar
    Stackars sate...
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:23:39 följande:
    Och om jag är en vegetarian då?
    Så kan man faktiskt grilla grönsaker och quorn också
  • HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2011-04-10 12:25:19 följande:
    Så kan man faktiskt grilla grönsaker och quorn också
    För övrigt, hur kom de sig att du drog slutsatsen att mat per automatik var kött???? *nyfiken*
  • HäckHäxan
    trolletsmamma skrev 2011-04-10 12:25:58 följande:
    heeeeeeeeeej Planeringen avklarad och jag putsat de sista fönstren Och skurat ett svart bord vitt bara massa bröte på balkongen som ska flytta till soptunnan med sen är de fint där med
    Låter som en härlig dag Skönt när man får gjort saker man tänkt.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 12:26:21 följande:
    Och jag tog 66066
    Som ni håller på.... sexmissbruk på gång eller vad????   Oskyldig
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:27:59 följande:
    Det gjorde jag inte.
    Vad bra då, för morötter är ju också mat
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D