Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Metal skrev 2011-04-10 02:27:06 följande:
    Det låter lovande.

Min musiksmak är bredare än baken på en flodhäst. Highwaymenplattorna har jag också, liksom mycket av det du räknar upp, speciellt Dio och det han gjorde innan med Rainbow. Det är sjukt att ha 500 Gb med bara musik på en av hårddiskarna och lika mycket film på den andra (film är en annan passion) men det får jag bjuda på...Sen har jag ännu mer musik jag inte lagt in också, jaja... Skrattande

Ja, jag har nog också glömt tiden, om 4-5 timmar har jag garanterat två troll som kommer att rusa upp i sängen och hoppa och leva och skrika på att jag lagar frukost åt dem snabbt som tusan, och en vill ha choklad och ostmackor och den andre vill bara leka med frukosten, men det får jag ta, jag brukar kalla dem "pappas coolaste väckarklockor", dock är det inte lika kul om sonen är ledsen och vill sova hos mig på natten (dottern är lugnare) vilket så gott som alltid resulterar i att han väcker mig med en välriktad spark mot antingen halsen eller familjejuvelerna (jag får leta på mina gamla hockeyskydd snart...).

Så god natt själv och tack för trevlig konversation!
    Hahahaha låter som sköna ongar! I klass med min, mamma vakna, jag är hungrig, hallå frukost.. Mmmm snäll gå till ditt rum lite, mamma skall bara.. slummrar.. mamma varför blundar du om du är vaken... Öppnar ögonen... nu e jag vaken, bra jag är fortfarande hungrig... Morgel och fräs inne i mitt huvud, bara att pallra sig upp... Glass vill jag ha till frukost, glömd det Freja! Leta upp en film du vill se på, din frukost serveras framför tvn, på med kaffet, bre macka och ordna te... bär upp, sätt på on tryck därefter på play...

*pustar ut*

Äntlgen kaffe och min ciggarett.... - Freja, mamma går ut en stund.. Mmmmmm som svar. Försvinner ut, andas ut, äntligen nästan tyst, jävla fåglar!

Men nej då....mitt morgonhumör är jättebra! {#emotions_dlg.djavulsk} NOT!

Tack själv och på återhörande.. nu vaknade mitt monster!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 02:39:17 följande:

" target="_blank">

Woho
    *dansar* eller hoppar runt som en duracellkanin på tjack

Lite motion innan sängen e ju aldrig fel.

Bra gjord är den iaf! Tack.
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    dlk skrev 2011-04-10 02:46:16 följande:
    Stockholm, Stockholm, Stockholm
    I ditt hjärta.... *sjunger ljuvt*
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 03:17:15 följande:
    Lysekil? Där gick jag i gymnasiet... Gullmarsgymnasiet =) 
    Nära nog, lilla edet bor jag i Lysekil mmm fint ställer OCH stenungssund skall vi inte tala om, sitta där på sommaren och ta en kaffe och kolla på alla vackra kroppar som går förbi Oskyldig
  • HäckHäxan
    mattias74 skrev 2011-04-10 10:54:40 följande:
    Vad ni blev aktiva i natt helt plötsligt då. På natten ska man ju sova
    OM man ändå kunde det, så hade jag vart en mycket nöjdare människa Men om du kommer på nån lösning till felet i mitt huvud som håller mig vaken nattetid, så tveka inte att höta av dig! Solig
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-04-10 10:17:23 följande:
    Minsann!

Är en fena på bugg, ska gå foxkurs nästa helg. Och är sugen på att prova West coast swing

Och dirty fox givetvis Tungan ute
    Fan vad alla dansar då, jag vill med!!!

Fast jag är inne på att börja zumba, men då var det de där med barnvakt varannan söndag, låter enkelt men är det sällan
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2011-04-10 11:02:55 följande:
    Det finns ju single malt whiskys som är betydligt bättre än de rökiga. Tex Glenmorangie eller Highland Park.

Men jag föredrar Rom eller konjak.
    ROM!!!! Dutti pojke
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 09:31:34 följande:
    go morron go morron

Underbart att vakna till kaffe o macka på sängen

Tog mig en timme nu på morgonen att läsa i kapp i tråden
    Kan inte förstå att du ens orkade läsa ikapp dig... Obestämd
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 11:09:57 följande:
    jag har zumba skivorna på min dator ( Belsebubsan ville ha dom )
    HäxanSurtant skrev 2011-04-10 11:06:45 följande:
    Kan inte förstå att du ens orkade läsa ikapp dig... Obestämd
    20+ sidor var inte så mycket.

Men vi får sätta fart om vi ska knäcka 100000 inlägg innan 13maj
    Jag är på, är en riktigt spamahora
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:06:26 följande:
    Morgan :)
    *mys*
    figurehead skrev 2011-04-10 11:08:08 följande:
    Funkar alltid med cola

Men om man vill prova att dricka rent finns det en sort på bolaget som heter Plantation Barbados. I sin prisklass får man inget bättre.
    Den måste jag testa nästa gång jag får för mig att gå till bolaget, blir säkert i sommar eller så
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D