Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Metal skrev 2011-04-10 02:27:06 följande:
Det låter lovande.Min musiksmak är bredare än baken på en flodhäst. Highwaymenplattorna har jag också, liksom mycket av det du räknar upp, speciellt Dio och det han gjorde innan med Rainbow. Det är sjukt att ha 500 Gb med bara musik på en av hårddiskarna och lika mycket film på den andra (film är en annan passion) men det får jag bjuda på...Sen har jag ännu mer musik jag inte lagt in också, jaja...
Ja, jag har nog också glömt tiden, om 4-5 timmar har jag garanterat två troll som kommer att rusa upp i sängen och hoppa och leva och skrika på att jag lagar frukost åt dem snabbt som tusan, och en vill ha choklad och ostmackor och den andre vill bara leka med frukosten, men det får jag ta, jag brukar kalla dem "pappas coolaste väckarklockor", dock är det inte lika kul om sonen är ledsen och vill sova hos mig på natten (dottern är lugnare) vilket så gott som alltid resulterar i att han väcker mig med en välriktad spark mot antingen halsen eller familjejuvelerna (jag får leta på mina gamla hockeyskydd snart...).
Så god natt själv och tack för trevlig konversation!
*pustar ut*
Äntlgen kaffe och min ciggarett.... - Freja, mamma går ut en stund.. Mmmmmm som svar. Försvinner ut, andas ut, äntligen nästan tyst, jävla fåglar!
Men nej då....mitt morgonhumör är jättebra! NOT!
Tack själv och på återhörande.. nu vaknade mitt monster!