Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Metal skrev 2011-04-10 00:58:49 följande:
    Klart det gör, du är min oas just nu Skrattande
    Åhhhh *börjar spinna lite lagom*
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 00:59:34 följande:
    Ja, titeln är onekligen en smula komisk. Får hoppas jag kan stryka ordet gift a.s.a.p.
    Det bästa är att jag först läste giftsnigel
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Prill skrev 2011-04-10 01:09:18 följande:
    Oh Gud i himlen.

Jag läser om era erfarenheter och blir så tung i sinnet.

Har tre barn.

Två döttrar, med vars mor och med dem det funkar fantasktiskt! (task :P ) En son. Med hans mor funkar det fanimej bajs.

Han är snart 16 månader gammal, min son. Så otroligt underbar. Som det är nu så träffar jag honom 1 dag i arbetsveckan och varje dag i helgen (två dagar). Jag vill så gärna träffa honom mer... Mor hans är noga med att amma honom,... fortfarande. och familjerätten som vi besöker med jämna mellanrum säger varken till eller från. Töntig jävla enhet. Varför finns den? När man pressar dem säger de att de inte har någon beslutanderätt utan bara är medlare.

Mmmmhmmmm....

Inget bra inlägg i en singeltråd, men jag är så fruktansvärt full. Av känslor.
    Det är lugnt, vi är ju inne på tunga grejor här ocså. Man kan inte alltid bara ha en roll.

Jag lider verkligen med dig OCH jag tror, tyvärr, många gånger att de är ett helvete att vara pappa och strida för sitt barn. Sen tror jag att det kan ha med barnets unga ålder att göra. Fortsätt som du gör, när din son är äldre så kommer hans rätt till dig att vara större även sedd ut FR perspektiv. Läste någonstans att de inte rekomenderas att ha växelvisboende och sånt med barn under 2½, vet dock inte hur de är nu. Men när din sob är där OCH du alltid funnits som du gör nu, så tror ja de blir svårt att sitta där och neka pojken rätten till sin far.

ja kan ju bara snacka ur mitt perspektiv. Jag hade älskat om Frejas pappa någon gång spontant ville ha henne någon gång utöver deras helger. Vi bodde grannar, såg alltså deras ytterdörr från vår balkong, inte en enda gång blev hon nerbjuden dit för att leka med sin bror eller bara umgås någon timmer eller två med dom. Själv satt jag och tröstade ett gråtande barn på vår balkong för att hon inte fick gå med hem till pappa! Hon sov över hos dom från det hon var 2-5 månader, sen jobbar han ute som montör hela sommaren, när sommaren är över och vi bor grannar så är hon vips för liten för att sova över
  • HäckHäxan
    Prill skrev 2011-04-10 01:15:52 följande:
    Sniggiftel! Men jah reagerade med på ditt "gift singel".

Hmmm... tänkte jag.. skönt?
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 01:26:48 följande:
    Samma här, fast det blir väl munk i mitt fall. Det saknas inte erbjudanden om sex och sånt från diverse kvinnor, men då jag blev bedragen så var sex inte något fint längre utan något jäkla dirty. Det är ju över 10 år sedan jag hade en annan kvinna än mitt ex (det blev slut två veckor innan vi skulle fira 10 år ihop) och jag hade väl inte räknat med att hamna på "singelmarknaden" så snabbt och brutalt som jag gjorde. Det är först de senaste dygnen jag börjat tänka i andra banor på det området, för man ser så onda bilder efter en otrohet, speciellt som det skedde med en kompis jag brukade gymma med, spela squash mot, lira musik med och vara ute på krogen och ha kul med. (Av de sportsliga och "kamratliga"erfarenheterna vet jag också att karln är lönnfet, hängd som en hamster och har usel hygien, vilket äcklar mig ännu mer). Så sex ville jag inte ens tänka på. Jag bara satt apatisk och eländig och pimplade vin och öl ett tag.

Sjukt egentligen att han verkar ta dig och er dotter för givna. Som ett obekvämt avbrott i hans rutiner att träffa sitt eget barn. Det är mäkta ansvarslöst och ryggradslöst också att bete sig så. Har man hjälpt till att sätta ett barn till världen var det inte bara roliga timmen och tack och hej, utan det är ens förbannade ansvar att barnet mår bra. Det kan nog röra sig om egoism här, det är ju samma kraft som driver de som väljer att vara otrogna. Egoism och ett sjukt behov av självhävdelse och bekräftelse, och i såna fall blir barnen parenteser i deras värld då jagets tillfredsställelse är det viktigaste för dem...

Lite lika där med även om min pappa dog, jag såg honom aldrig då han jobbade jämt och så fick han en hjärtinfarkt och var borta innan jag hann känna honom riktigt. Det var bl.a. därför jag sa upp mig från ett välbetalt jobb och blev musiker på heltid, så jag mer kan styra mitt arbetsschema. Jag såg att jag var på väg åt samma håll även om jag var yngre än när farsan dog. Jag ville ägna min familj mer tid. Det blev inte så i slutändan, men nu kämpar jag med näbbar och klor för att barnen ska ha det bra!
    Jadu otrohet är ingen höjdare... Jag vet hur det där känns.. Nu har jag dock alltid varit sexuell av mig trots en massa jävla skit.. Så de är väl lite som medicin för min del då, eller var. Idag ser jag det som så jävla menlöst utan någon form av känsla inbakad i det hela. Erbjudanden dräller in och jag bara nekar, nej nej och nej. Nej jag vill inte slösa min barnledig tid på dig, jag vill nämligen lyssna på min hårdrock på högvolym, smaska salta godisar och läsa min bok. Men de förstår aldrig nöjet som det innebär att för min del faktiskt kunna äta godis när jag vill, läsa min bok och försvinna och ha musiken dunkandes i mina öron, för mig är det en liten liten del av frihet, bara min frihet, bara min tid till att umgås med bara mig själv

Det rä så sjukt att han blivit sån, när vi träffades för länge sedan så var jag ett ras, på ungefär alla plan som finns. Han var min totala motsats, han lärde mig så oehört mycket om människor, relationer och kärlek OCH det är jag tacksam för ( jag var vrkligen helt vilsen) Men jag har så svårt att förstå hur en sån underbar man kan ha utvecklats åt så fel håll och blivit så ego och äcklig, för det är vad jag egentligen tycker om honom. Visst är han pappa till mitt barn och jag kan aldrig förändra det, men jag kan heller aldrig älska honom, för jag kan inte respektera den man han blivit, de val han gjort.

Tror de är jävligt svårt att få ihop varför någon annan är otrogen. Mitt ex hade ju tex fri tillgång till sex hemma, under 4 år nekade jag honom aldrig, min lust var alltid högre än hans, jag var den som onanerade mellan sextillfällerna och inte han. Jag fick aldrig ihop det där. Det gjorde mig skrämd för att vara för sexuell, det är ju tydligen inte bra det heller då Obestämd Det är ju sjukt att man egentligen belastar sig själv med nagativa tankar om sig själv, när det är någon annan som valt att förstöra och vara otrogen.
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 01:29:37 följande:
    Har avancerat från kräldjur till blötdjur då...
    Mmm kallas uppgradering Snigel 2.0
  • HäckHäxan
    Prill skrev 2011-04-10 01:31:50 följande:
    Ett litet helvete är vad det är.

Nej naturligtvis kämpar jag inte för växelvis just nu, även om jag önskar det åtminstone på lång sikt. Sen får man ju se vad sonen tycker...

Så hårt som mor hans har bundit honom till sig så räknar jag inte med växelvis på flera år. Men det vore fanimej dags att utöka umgänget. Så vitt jag kan förstå och ta in så tycker min son mycket om att vara med mig. (Och konstigt vore det annars, så fantastisk och underbar som jag är. (skämt).).

Men.. Imorse var det helt underbar sol... Är det det imorgon med? Kom och fika och prata i vattentornets skugga i Halmstad...
    Tror inte det hjälper att mammor försöker binda barnen för hårt, eftersom du ändå har din fot inne så kommer grabben känna din kärlek till honom OCH den kan inte en mamma binda bort genom att amma ungen i all evighet

Det är bra att du har målet på sikt och växelvis är ju inte alltid hela varannan vecka, man kan ju börja med en natt, 2 och sakta öka det.  Har hon någon som helst plan på att sluta amma, äter han mat för övrigt? Ju nsbbare de äter mat och inte ammas, ju snabbare borde du kunna få igenom att han kan sova en natt hos dig då och då, tycker jag.

Tror de skulle vara fint imorgon också... Men jag bor på västkusten så de kan bli tajt att cykla till halmstad för att avnjuta en kopp kaffe i solen där, men tack ändå
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 01:51:00 följande:
    Hårdrock och saltgodis! Haha, jag är på! En utsökt kombination måste jag säga! Men jag förstår vad du menar, man måste låta sig själv koppla av och ha tid över för sig själv. Jag har alltid musiken på i bakgrunden och tillhör de där som också somnar till hårdrock eller klassiskt i bakgrunden. Dock brukar jag föredra att ha det knäpptyst om jag varit i studion eller på nåt gig. 14 timmar heavy metal i en studio med upprepande av samma låt 4384738274237482374 gånger på raken gör att man ofta är trött på allt vad musik heter den dagen. Skrattande

Precis min åsikt. Om man hade vetat det man vet nu i början... Mitt ex var lite tvärtom, hon hade inget självförtroende alls, hade varit "piga" åt sin morsa och syskon fått laga mat åt dem på fester, hälla upp groggar, passa syskonbarnen då deras föräldrar festade o.s.v. Totalägd och utan egen vilja. Jag boostade upp hennes självförtroende, fick henne att leva upp, bjöd på utlandssemestrar med besök på vingårdar, några av världens bästa restauranger och fina hotell. Jag lagade romantiska gourmetmiddagar och gav henne små presenter i uppskattning titt som tätt. Jag krävde aldrig något tack för det men nu så här i efterhand kändes det som att få en spark i skrevet som belöning. Jag känner mig lurad nåt så in i h-e...

Samma vad gäller sexet med. Sexlivet funkade, hon hade sex bara några dagar innan hon fulade. Sedan kom hon och var tokpilsk på mig EFTER att ha gjort sitt eländiga dåd. Tydligen hetsade det upp henne oerhört och hon sa konstiga saker som "nu vill jag ha en riktig karl i bingen" och sånt här åt mig. Började ana då att något var fel och avslöjandet kom dagen efter då jag ljög att min f.d. vän var HIV-smittad och hon fick brått att säga att hon skulle till sköterskan för sina öron (som hon aldrig haft problem med i hela sitt liv). Ja det var en mardröm men skönt att vi får skriva av oss, det är en del i läkeprocessen...e
    Vi får ta en salti Rock dag och för min del är de helt okej att kasta in lite klassiskt, jag brukar vara sambo med vivaldis 4 seasons när jag är i en målar period eller DIO tror jag är inne på mitt 6:e ex av samma album nu

Jag har spelat rätt mkt hela veckan, så idag har vart min tysta kväll här hemma, rätt skönt de med. Somnade gärna till musik förr, men nu suktar jag efter tystnad, har haft ett surr/ tjut / signal i mina öron sen en Kiss konsert för över 10 år sedan, det blev konstigt nog värre efter bilolyckan 03. Så nu är det tystnad och mörker som gäller.. Rätt sjukt för jag kan nästan somna om jag hör någon laga mat eller greja i köket oavsett om de är musik på eller ej på, jag kan bara total däcka... Lite så som man kunde göra på skolbänken i tonåren, man bara lade ner huvudet lite och vips var man väck

Du har så rätt man måste få ur sig skiten, de är en del av läkandet, man måste få mala, bolla, gnäll och ibland även skratta åt det som varit för att kunna gå vidare och leva

Blev djupt förälskad i skillet för några veckor sen, så de har gått varma här hemma. Jag gillar ju faktiskt musik av de mesta, men den ultimata är hårdrock, men de är lika gärna skid row som persuader (där ja dock inte gillar allt) Men higway  med Jhonny Cash och Wille Nielson är också en favorit. Mkt beror på humör eller vad jag sysslar med förutom att lyssna på musik då, assosierar månnga delar av mitt liv till vissa låtar, viss musik mm Jepp jag är ett knäpo, på riktigt! Tungan ute

Nu måste jag lägga mig, min dotter kommer snart vakna och komma och knö i min 120 säng, är ytterst tacksam för att jag numera har dörr till mitt sovrum, så jag slipper The Cats from hell och klumpig hund i sängen, för jag tillhör de som bara anpassar mig under natten och det slutar med att jag ligger som en mupp och har ont överallt sen.

Tack för denna omgång. {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Prill skrev 2011-04-10 01:49:57 följande:
    Va? Ligger inte Halmstad på västkusten?
    Hahaha....... NU är ju inte geografi min starka sida, men svar nej. Däremot Göteborg gör ju det och jag bor 6 mil norr om den staden så
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 01:51:55 följande:
    Hoppas jag en dag kan utvecklas till ryggradsdjur Skrattande
    Tror det finns gott hopp om det för din del Cool
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D