Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-04-10 00:15:55 följande:
    Nä nu är det dax att krypa till sängen om jag sover så går ju timmarna och dagarna snabbare !!!
    Sov så gott
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 00:15:20 följande:
    Håller med dig.
    Brukar heller inte banga, men då en polare kom hem från Vietnam med en flaska sprit där man stoppat ner en kobra tackade jag nej.
    Kanske mest för att djurplågeri inte är min kopp te...
    hahahhaa fick mg att tänka på en gång när vi drack nån sprit med nått grässtrå i, doppat i oxblod och oxpiss..... god var den!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 00:18:49 följande:
    jobbigt läge ;) får la bli en tysklands visit? haha brukar lösa de flesta problemen *skrattar*
    Åhhhh nu blev jag sugen på Morgan juh *snyft*
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 00:20:47 följande:
    aha titta här har vi giftemålsmatrial ju^*s* har du smakat den? *ler* 
    Nej inte vad jag minns.. Har en känsla av att folk skulle avliva mig om jag hällde ner den i en irish coffey
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 00:21:21 följande:
    Just nu är man ju iaf väldigt tacksam för att leva i sverige....
    Jepp jepp, hejja vitt rostbröd på sjukan liksom
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 00:22:06 följande:
    Haha, vet hur det där är från min synvinkel, mina kvinnor brukar vara yngre... Skrattande

Oj det där var en smula komplicerat på min ära.

Det är dock väldigt tråkigt med folk som inte kan eller vill försvara sig, antingen p.g.a. konflikträdsla eller för att de inte orkar ta tag i biten mentalt. Det är ju ert barn ihop och det ska givetvis vara så att er relation ska kunna funka så smärtfritt som möjligt för Frejas skull, något som ju även hon i rimlighetens namn borde vara intresserad av.

Inser han inte detta? Han kan väl inte vara så defensiv att han går omkring med näven i byxfickan om det förklaras för honom att er dotter mår eller riskerar att må dåligt på grund av hans sambo?
    Nej han inser inte, han släpade oss till Familjerätten för han ville ha delad vårdnad.. Erbjöd honom växelvis boende, men nej de ville han inte ha bara delad vårdnad, men ändå bara umgäng 4 dygn i månaden. Jag svarade att bra, kontakta du FR så tar vi smatalet där, ringde och påminnde honom några dagar iveckan i 2 v innan han fick ring dom. Väl där så säger han när de frågar om de är mkt vi är oense om att nej detta är den enda saken på tre år.. FR får förklara för honom att de flesta som kommer dit har tappat fokus på bernen/barnet, då säger han... hmmm de är så jag undrar vad vi gör här. ja du sa jag då är vi minst 2 i rummet som undrar desamma..

Han trodde på allvar att de var ett giltligt skäl att ställa in Frejas helg, för att ta sin son och åka på släktkalas ihop med barnens farmor.. Han insåg inte att det liksom var något vridet att Freja, vars helg det var hos pappa inte fick följa med. Jag hoppas att hon aldrig får reda på detta under sitt liv! Han bor då alltså ihop med sonen.

Det är praktiskt för dom att vara ihop tror jag, han har ett bra jobb och tjänar bra, han har betalat hennes körkort, skulder och hennes bil OCH han fyller tanken på den också. Hon tar hand om sina 2 barn och hans son och när Freja är där även Freja. Hon studerar men behöver inte ta några lån ( hade ju inte jag heller tackat nej till) Hon har själv sagt när vi var vänner att de aldrig skulle klarat av att ha sin relation om de inte vore för att han ofta jobbar borta  Obestämd Jag för min del har aldrig fattat poängen. Jag hade aldrig orkat leva så.
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 00:25:10 följande:
    (Psst. Har jobbat som dryckesimportör en gång i tiden så jag behöver inte googla. Inte ens på Picpoul de Pinet och andra skumma drycker. Det där är en passion. )
    Jag tror dig, exet kan ramla en massa sånt också, jag lyssnade oftast bara med ett öra, men just whisye grejor brukar jag minnas eftersom hela hans källare är fullt av det.

För min del är de menlös kunskap, då jag dricker sprit och mörkrom, inte alls svårt att hålla reda på
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 00:26:48 följande:
    i have a drinking partner for you there.... and it´s not me
    starchild81 skrev 2011-04-10 00:27:11 följande:
    haha neee uff *skrattar* CPT Morgan är ingen hitt =)
    Hädelse!!!

Jag e ju kass på namn, men i tjeckiens har dom en honungsrom som är för jävla god. Annars dricker jag det mesta i rom väg, föruom (barcadi, hur fan folk ens kan ta det för rom) eller morgan den ljusa jävla vanlijpissdrycken som måste vara menat för kvinnor i PRO!

2 is, rom, cola och två cirtomklyftor som man pressar ner och jag är i himlen.  Bland alla de andra  Oskyldig
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 00:33:07 följande:
    Jag har öl och vin hemma och lite annan sprit, men lagret behöver påfyllning.
    Jag har flera falskor rött (jag dricker inte rött) fattar inte varför jag alltid får en flaska med rött!!!! *morrar* och 1 L galliano, som ju faktiskt också är gott att dricka. Hade en Grapevodka, ingen aning om hur den smakade, köpt i tyskland, men kompisen halsade i sig den en dålig dag....
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 00:34:49 följande:
    Nä...dags att säga natti här innan en sväng på fejjan för sedvanlig terror av statusar.. hehe.....

Natti alla
    hehe sleepa gottans...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D