Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Metal skrev 2011-04-09 23:13:48 följande:
    Jo det blir lätt så, speciellt vid skilsmässa. Jag är nog en liten sucker på den punkten. Dottern brukar säga "vi får aldrig godis hos mamma" och såna där väl valda ord, och oftast agerar jag mot bättre vetande och köper en stor chokladkaka eller nåt annat åt henne. Inte för att vinna pluspoäng mot hennes mamma men bara för att hon ser så snäll och go ut.

Borde nog gå i terapi, för ryggradslös är jag då rakt inte som människa i vanliga fall, men man tappar lite civilkurage då man är med henne...
    Nja vi har ju aldrig skilt oss för vi var ju inte ens ihop när hon blev till och ännu mindre efteråt....  Men han är lite trög karln, inte när det gäller att göra barn dock, där är han syverän, men allt de andra efter ägget kläckts. Dock känns de sm om de utvecklas till det bättre OCH att han (tack gode för familjerätten) fått lite utbildning i vad de innebär att ha ansvar för ett barn, på riktigt och inte bara när det passar att "leka" pappa.

Det som rört om i grytan är egentligen inte han eller jag utan hans sambo, som har vanan att flippa loss en gång om året på mig OCH inte drar sig för att straffa min dotter i farten, så tja man kan väl säga att vi inte är vänner längre då, jag tröttnade OCH då måste jag tillägga att hon och jag varit vänner sen 92 när jag flyttade hit, så ni inte tror att jag sitter här och bara är bitter och vräker ur mig, för så är inte fallet. Vi kan prata med varandra när vi möts på dagis eller när de är kalas mm, men min vän kan hon aldrig bli igen. Gränsen för min del är passerad för jag kan aldrig fullt ut lita på henne igen.

+++++++ poäng som kräldjur ger jag dig
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-09 23:22:43 följande:
    so i´ve noticed.... äh släpp lös... dagen idag kommer aldrig tillbaka....

fan va djupt
    Värsta, jag sjönk som en sten direkt!  

Det finns en del jag skulle vilja släppa loss, som tex den inneboende slampslynan i mig
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:24:52 följande:
    Det ordnar jag!!! ska bara träna på min Göteborgska
    Träna, ledsen, det är något man föds med, det ligger i blodet baby! Solig
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:26:30 följande:
    Nu är frågan om man orka gå och lägga sig eller om jag sitta här halva natten...
    Näääe de är bara jobbigt att lägga sig, bättre du sitter kvar här en stund  Oskyldig
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-04-09 23:23:15 följande:

" target="_blank">

hehe de är så man skall göra....
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-09 23:30:34 följande:
    Kanon

Och hoppas du kan köra rullstol med
    Jag kan hålla kurs i bägge delar annars, så hojta till bara
  • HäckHäxan

Måste bara delge er en sak om min stora farliga mördarvakthund...

Förra veckan så bar mina grannar in en hel gungställning på vår tomt, bara jag och hund hemma, Freja var hos sin pappa.. Iaf jag vaknar, tar kaffekannan och skall sätta på kaffet.. ser en gungställning i trädgården utanför fönstret.. kollar ner på hund som sover vid fönstret, men icke sagt ett ljud, inte ett morr, pip, skall eller annat... Jädra byracka OCH så säger folk att öhh du måste känna dig trygg ändå när du flyttat till hus och har en rottis.. ehh rigth! Världens sämsta vakthund!

• HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:32:03 följande:
    Hehe... Jag är ju född göteborgare!!
    Dåså, nema problema juh... Övade du också rullstolsrace i 5:an som barn
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:34:16 följande:
    okej sitter och diskutera med er dårar då ett tag till!
    *hits the like botton*

Elller vad fan detta är ju FL och inte fejjam, my bad!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-09 23:34:39 följande:
    sushi är inte min grej... smakar konstigt... ge mig kött
    Jag har aldrig testat, men tanken på råfisk inrullad i nått bland med ris känns tja inte lockande alls Lite som grodlår, inget jag ens skulle mata hunden med!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D