Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Metal skrev 2011-04-09 23:13:48 följande:
Jo det blir lätt så, speciellt vid skilsmässa. Jag är nog en liten sucker på den punkten. Dottern brukar säga "vi får aldrig godis hos mamma" och såna där väl valda ord, och oftast agerar jag mot bättre vetande och köper en stor chokladkaka eller nåt annat åt henne. Inte för att vinna pluspoäng mot hennes mamma men bara för att hon ser så snäll och go ut. Borde nog gå i terapi, för ryggradslös är jag då rakt inte som människa i vanliga fall, men man tappar lite civilkurage då man är med henne...
Det som rört om i grytan är egentligen inte han eller jag utan hans sambo, som har vanan att flippa loss en gång om året på mig OCH inte drar sig för att straffa min dotter i farten, så tja man kan väl säga att vi inte är vänner längre då, jag tröttnade OCH då måste jag tillägga att hon och jag varit vänner sen 92 när jag flyttade hit, så ni inte tror att jag sitter här och bara är bitter och vräker ur mig, för så är inte fallet. Vi kan prata med varandra när vi möts på dagis eller när de är kalas mm, men min vän kan hon aldrig bli igen. Gränsen för min del är passerad för jag kan aldrig fullt ut lita på henne igen.
+++++++ poäng som kräldjur ger jag dig