Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Badanka79 skrev 2011-04-10 11:51:47 följande:
    måste man läsa ikapp alla 6600 sidor innan man får hoppa in eller är man välkommen ändå SkämsCool
    Nä de är inget krav... Kraven för att häcka här är reltivt låga, iaf så länge du är kvinna Välkommen {#emotions_dlg.flower}
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:51:48 följande:
    Nästan så :)  Du får fråga dem. :)
    Will do.. Fast med min otur så kommer stället bara vara fullt av lönnfeta gubbar, det hade vart ödets ironi. och jag menar att de är som min livscykel OCH det är en sanning att murphys lag uppkom enbart med tanke på mig! Skrikandes
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:00:37 följande:
    Den ska jag pricka
    Nädu, den är fanimej min!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 12:01:05 följande:
    Fuck jävla skit!!! Nu är min dag förstörd....Spåkulan på Fb fungera inte  
    What... jisses är det risk för att du hamnar i en suicidal fas här eller vad, hur kan vi hjälpa dig??????

Hjärta
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 12:03:35 följande:
    Nähe!!!!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Big no no, du skulle väl dra snart och återkomma ikväll??? Då är striden redan avgjord, du förlorade
  • HäckHäxan

SPAMHORA, SPAMHORA; SPAMHORA {#emotions_dlg.djavulsk}

• HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:04:19 följande:
    Då passar jag inte in i den bilden då jag inte är lönnfet
    Du ser, ännu större skäl för dig att arbeta med 45:an utbyggnad.. Ja menar det räcker ju fanimej att en part är lönnfet, nämligen moi! Så det så....
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:05:18 följande:
    "säkert"
    HäxanSurtant skrev 2011-04-10 12:02:40 följande:
    Nädu, den är fanimej min!
    "säkert"
    Jepp helt uppenbarligen dubbelt så säkert.... Lite som dubbla kondomer fast annorlunda!
  • HäckHäxan
    Badanka79 skrev 2011-04-10 12:06:01 följande:
    haha låter bra det Cool  har tänkt o vara kvinna hela livet  haha Drömmer och Tackar!! Skrattande
    Du ser, bra inställning, den känns ju rätt naturlig också, bara av godo Solig
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 12:07:29 följande:
    Jag ska vara stark och våga mig ut i stora världen(ska handla inne i byn) helt ensam nu!!! Hoppas att det kommer och gå bra fast jag inte har läst Spåkulan!!
    Hua mig ve och fasa.. Jag kan ju koppla till dig i min hjärnas monitor och bara skicka dig goda energier via telepati, så du får iaf en liten extra säkerhet!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D