Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Planeten skrev 2011-04-10 12:07:21 följande:
    Demon
    And miniyou wanted say what again??????

Katt *mjau*
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:09:41 följande:
    Jag och asfalt... funkar nog inge vidare
    Men du kan ju låtsas, bara för att få äran att dricka öl i min trädgård och snickra utebur
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 12:10:33 följande:
    fungerade för mig

Du får bara te och skorpor med marmelad men det blir ändå en oförglömlig upplevelse.
    Hmm vart hittar man denna kula??? Måste ju spana in min konkurent liksom.
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:11:17 följande:
    Onödigt menar du?
    Fullständigt, eftersom 66666 är mitt, fattar inte ens att ni orkar slösa energi på att käbbla om det, sååååååå onödigt juh Cool
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 12:13:07 följande:
    nytt nick nya tag
    hon har inte lärt känna ditt nya alterego ännu
    Har hon tur så slipper hon det Oskyldig
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:13:51 följande:
    Tar inte lång tid innan jag är back on track så länge någon hugger tillbaka
    Men hur fungerar det egentligen med ditt huggande, dina fangs är ju totalt nedslipade????
  • HäckHäxan
    Badanka79 skrev 2011-04-10 12:14:15 följande:
    Tackar tackar Glad
    haha eftersom man får bara hoppa in så gör jag det och på det sättet sparar jag mig den  irritationen det medför att med mitt SLÖÖÖÖÖA nät försöka först o främst läsa ikapp och sen på nåt konstigt sätt försöka hänga med i allt som sägs också..Cool
    Helt rätt. Så gör jag varje gång jag kommer tillbaka och sen försvinner ett tag för att sedan ramla in igen
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 12:15:30 följande:
    hmm en kula flera kulor, och mina är endast för JM´s beskådning

men om du menar spykulan på FB så..  

apps.facebook.com/spakulan/index.php?ref=book...

hoppas vi att den fungerar oxå
    "Dina känslor hindrar dig från att se objektivt på situationen. Be en vän om råd."

hahahha men vilken situation handlar det om då????    Tyst
  • HäckHäxan
    Badanka79 skrev 2011-04-10 12:18:57 följande:
    verkar vara enda sättet..man blir nog mer hajkon än vad man redan är annars Tyst
    Japp och det är ju dumt, man skall ju vara nöjd med det man har
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 12:17:15 följande:
    Ja det förståss :)
    OCH om du är till belåtenhet så får du ju såklart äran att grilla lite mat också

*lägger mig lugnt ner i slstolen igen*  Solig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D