Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:38:14 följande:
    Prata inte om choklad... jag är sjukt chokladsugen!!!
    Då är vi två, smörar för fullt på fejjan för att någon skall ha lust att droppa av en chokladkaka här...
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 20:39:00 följande:
    15 april kommer han hit... skulle ha vare nice o gå..
    Ja fy tusan vad roligt, han är grym Skrattar så jag får kramp varje gång jag ser honom på u tuben
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 20:40:21 följande:
    dog du?? va vek du är {#emotions_dlg.djavulsk}
    *gnäll gnäll gnäll*

Finns det något som jag Askungen, kan göra till din belåtenhet kära styvmor???

*niger ödmjukt och bedjande*
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 20:42:29 följande:
    Jag med då jag bara har ungarnas mjölkchoklad hemma och jag är inte så hjärtlös att jag snor den. Twix eller nåt är det...
    Åhh Raider.. *barndomsminnen*
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 20:41:27 följande:
    Ja det kan vara bra med en tankeställare då och då...
    Absolut.. man utvecklas ju och förhoppningvis till det bättre då!
  • HäckHäxan
    trolletsmamma skrev 2011-04-10 20:44:46 följande:
    är man för på om man skriver ett sms att man har ett förslag????
    Nej absolut inte!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:46:41 följande:
    Men jag tror att vi har skrivit ca 600-700 inlägg idag och det är juh bra jobbat
    Når vi 1000 innan sängen tror ni?
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 20:47:51 följande:
    Och vad kan denna skriviver bero på? Drömmer

Nästan alla är ju ute efter 6 numret
    Va bara nr.. ja som trodde sex ingick då juh *muttrar*

För övrigt är de synd om mig, syrrans gubbes jävla pajero bil dödade en av mina naglar idag och sen dödare mitt köksskåp en till, är ju nästan multihandikappad nu ju.....
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:44:58 följande:
    blää för mjölkchoklad... choklad ska ha minst 70% i cacaohalt
    Hittade en här hemma en mörk med citron i, mumma....
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 20:45:42 följande:
    Ja vete tusan varför de bytte namn, dessutom tog de bort originalsmaken på "Japp" som jag älskade så mycket. Hädelse!!! Demon
    Japp japp får du behålla själv, den tänker jag inte bråka med dig om
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D