• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (Bajs på kanten)

Nu har jag läst igenom helt tråden och garvat ihjäl mig verkligen :-d

Detta är inte min historia utan makens från hans studenttid.
    Maken bodde i ett litet korridorsrum med en egen toalett. Han fick besök av sin barndomskamrat och hans kompis. De hade varit ute och festat rätt hårt på natten och staplade hem fulla och fina efter lite bakiskebab. I alla fall så tidig morgon så hör maken en av polarna som går på toa och stånkar och stönar. Maken somnar och tänker inte mer på det. Sen när maken vaknar på förmiddagen och ska gå på toa så möts han av en mindre trevlig syn. Det ligger en halv korv i toaletten sen ett brunt spår på toasitsen och sen resten av bajset ligger fint placerat på golvet Att mötas av synen av bajs på morgonen i kombination med gammal kebab och bakishet är inget bra. Det slutade med en kaskadspya över toalettgolvet.

Maken har än idag inte berättat vem som fick städa Drömmer

• Anonym (Sjukhus)
    Glitter2 skrev 2011-10-27 14:48:12 följande:
    Anonym (sjukhus)
    Fast nu tyckte jag bara synd om dig
    Krya på dig!
    Ja, inte var det roligt inte men de i vården har väl sett både det ena och det andra..
  • Anonym (uuuuuuuuu)

Okej, jag trodde aldrig, aldrig att jag skulle dela med mig av denna historien offentligt, men när jag ser vad alla andra har gjort här så...

För nästan tio år sedan skulle vi på klassresa till Prag, bussturen need tog närmare 22 timmar, med några få stopp på vägen, och var riktigt riktigt hungrig när jag kom fram, så nästan sprang ut av bussen och köpte mig en korv i bröd, tror att det var mitt stora misstag.
    På kvällen går hela klassen ut på ngt disco, och det blir en de dricka på oss.Kommer mig till hotellet och går och lägger mig, allt är frid och fröjd. Det var bakgrundshistorien.

Iallafall, några timmar senare vaknar jag upp till en fruktansvärd nödighet, har aldrig förr eller senare känt något liknande, till historien hör att detta är ett hostel med gemensam toalett i gången, och att man måste låsa upp dörren från insidan med nyckel för att komma ut i gången.

Allt understående händer inom ca 30 sekunder

Jag fumlar hysteriskt med nyckeln och känner att detta handlar om sekunder, antigen skiter jag ned mig eller så får jag komma på något annat. Ser mig fort omkring i rummet och sliter å mig en stor kudde för jag vill ju inte att det kommer på golvet.. Eller hur.

Drar ned byxorna och sätter mig ned, väl vetandes att min rumskompis ligger och sover ca en meter ifrån mig, och ut kommer en fontän av aldrig skådad kraft. Jag tryckte på extra för att det skulle gå fort, ville inte att hon som sov i rummet skulle vakna och se detta.

Det hamnar i våra väskor, på väggar, golv, i taket, sängarna och givetvis på rumskompisen. Och inte minst på kudden.

Drar upp byxorna fort som fan, och hinner precis innan hon vaknar till, skitsur.
    Jag ljuger och säger att jag spydde och inte hann ut, och hon köpte det lyckligtvis!
    Hon säger til mig att ta ut den jävla kudden därifrån, och jag var ju fortfarande ganska så full, så höll en handduk över de viktiga undre delarna, och gick ned med kudden till receptionen(!). Lyckligtvis var det ingen där och ingen som såg mig på vägen dit heller, så lägger kudden på receptionsdisken, går tillbaka till rummet och lägger mig och sover igen.

Det luktade sådär i vårat rum resten av resan för att säga det så.

• Anonym (oxå trädbajjat)
    Daga skrev 2011-10-23 10:39:04 följande:
    Min kompis Monica och hennes man var ute på en provtur med sin nya fina husbil. Monica, som har något fel (laktos lr något) är konstant dålig i magen. Hon blev bajsnödig men ville inte använda husbilens toa så de stannade så hon kunde springa upp i skogen och skita.
    Hon tar stöd mot ett träd bajsar och det riktigt sprutar ur röven. Guva skönt, bajs, prutt, bajs prutt bajs...
    sedan tar hon fram toapappret och torkar sig i baken. Då hör hon ett ljud..hon tittar bakåt och ser då två tonårsgrabbar som står helt stumma med var sitt fiskespö i handen och bara glor, några meter därifrån.
    Monica får till ett litet 'hejhej'..sedan börjar hon gå mot husbilen. Hon tittar bakåt en gång och ser då killarna ligga dubbelvikta av skratt där på skogsstigen.   

Det roliga är att när familjen sitter och berättar bajshistorier för varandra flera år senare så berättar Monicas svärson samma story - fast ur ett annat perspektiv. Han var en av de där grabbarna som skulle iväg och fiska.   
    Herregud vad roligt, och pinsamt på samma gång!
  • Anonym

Nu har jag inte läst mer än ts första inlägg..vem tror du ska ta upp ditt bajs då???

• Anonym (Oh fy)
    Anonym skrev 2011-10-29 12:32:54 följande:
    Nu har jag inte läst mer än ts första inlägg..vem tror du ska ta upp ditt bajs då???
    Jag gissar att ett antal småkryp redan tagit hand  om den saken
  • Anonym (Jag)

Läste detta inlägg i denna tråd:

"För 8 år sen jobbade jag på McDonald's och skulle åka hem tillsammans med en kompis efter ett natt pass. Vi skulle gå till Slussen och möta en kompis som varit ute och festat och åka hem. På vägen så känner jag att jag skulle behöva gå på toa, hade ätit waste-mat som satte igång magen men min kompis gnäller att jag får hålla mig och jag tänker att det nog går bra så vi fortsätter.

Men när vi mött upp vår kompis så börjar magen säga ifrån rejält och jag börjar få panik över att inte ha nånstans att ta vägen. Bussen ska snart komma och jag verkligen MÅSTE skita! Det bara går inte längre så jag går till korv kiosken där vid bussarna och tar några servetter och ser mig om i desperation, var fan ska jag ta vägen, jag skiter på mig vilken sekund som helst! Ser telefon kiosken där precis vid tunnelbanan och inser att det är ungefär så långt jag kommer hinna gå innan jag bajsar ner mig själv.

Hinner dock inte riktigt för har precis börjat bajsa på mig innan jag skyndar mig in i telefon kiosken och sätter mig och skiter. Servetterna räcker inte så jag sliter söner linnet jag har under tröjan och torkar mig så gott det går och lämnar efter mig en redig bajs hög och mitt linne. Vet inte om nån sett mig, detta var på sommaren och en del folk ute.

Försökte sen torka av händerna på anslagstavlan på andra sidan ingången till tunnelbanan och går sen till bussarna med händerna gömda i armarna på tröjan. Ber att ingen ska märka nåt och upptäcker samtidigt att jag tappat min mobil! inget att göra åt för nu går bussen och jag står bredvid mina kompisar ända vägen hem utan att någon märker något. Dagen efter åker jag in för att kolla om min mobil ligger kvar i telefon kiosken men både mobil, bajs hög och linne är bortstädat. Ett år senare berättar jag detta för mina kompisar som inte hade märkt ett skit, bokstavligt talat hahaha. "

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat