• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (Jag)
    Tidvis skrev 2011-11-25 21:12:24 följande:
    Meh vad besviken jag blev, trodde det va nå kul!
  • Anonym

En kompis bekant så hade hade varit på fest hos nån annan bekant(som även kompisen varit på). Och i ett skede på kvällen ursäktade sig denne bekante med nåt om dålig mage och försvann hemåt. Varför uppenbarade sig rätt snart. Han hade tydligen haft så svår diarré att han hunnit få ner byxorna men inte hunnit vända sig åt rätt håll och sätta sig på stolen och det had varit sån kraft i sprutet där bak att det fanns en skitkrand i "stjärthöjd" somm täckte ca 180 grader av toalettens  dörr och väggar =D

• Anonym (Therese)
    På tal om bajshistorier har det också hänt mig en nu i efterhand rolig händelse när jag var i Bulgarien för nått år sen..

Jag och mina tjejkompisar var på stranden för att sola och bada och dagen innan hade jag ätit kyckling på en "halvtaskig restaurang" och mitt under badet kände jag hur magen började bubbla och jag kände att det var dags att börja springa till närmsta toalett.

Sprang in på en av restaurangerna som låg närmst, men till min stora fasa var det jättelång kö in till toaletterna. Dock så kände jag att jag kunde inte vänta mer för annars skulle jag skita på mig. Så jag springer förbi alla i kön och kommer in på herrtoan, vad jag inte hade väntat mig var att där fanns bara en pissoar!!! Just när jag ser den börjar det rinna ur rumpan och jag slänger mig upp på den och det sprutar åt alla håll och kanter. Men när jag är färdig inser jag att det finns inte toapapper, för det var man tvungen att betala för av en tant som satt vid ingången, därav den långa kön.

Bajset låg i rännan och jag kunde inte torka mig, så jag försökte handtvätta rumpan med vatten från kranen och därefter går jag ut. Tanten säger något till mig på bulgariska. (Antar hon ville ha betalt) men jag gick bara förbi och skämdes som en idiot. Många stirrade surt på mig.

När jag sen träffar mina kompisar berättar jag om vad som hänt och då hänvisar dom mig till att hoppa i badet, för jag hade bruna fläckar på bikinitrosan..

Vi badade aldrig mer i närheten av den sidan av stranden kan jag tillägga...
  • Anonym (ljugbajsaren)

Tack för den bästa tråden jag har läst! Försökt komma ihåg om jag har nån rolig att dela med mig av själv. Och kom ihåg en jävligt pinsam grej som hände förrförra sommaren. Ganska längesen nu så jag har hunnit få lite distans till det. Vet inte riktigt hur pinsamt det är i jämförelse med vissa andra som bajsat ner andra personer osv, men det var väldigt pinsamt för mig i alla fall!

Så här var det. Jag var inne i en affär och provade kläder med en vän. Jag hade slängt i mig en dubbelespresso efter frukosten och hann inte skita hemma. Tänkte att det inte var nån fara eftersom jag inte kände mig så nödig ändå, men koffein + när man promenerar brukar ju få magen att sätta igång lite extra sådär. Och det gjorde den.
    Kände hur kafferaset höll på att komma. Och det ville komma ut NU!
    Jag gillar ju kiss-och-bajshumor väldigt mycket, sålänge det inte gäller mig själv. Så jag valde att inte berätta för min kompis att jag var akut bajsnödig utan sa att jag skulle gå in i fiket brevid affären för att Kissa. Hon sa att hon kunde följa med, men jag insisterade på att hon skulle stanna kvar i affären så jag skulle få gå själv.
    Jag började få väldigt bråttom så jag gick i rask takt in i fiket.
    Det var många som satt på uteserveringen, många bekanta dessutom, men jag hann inte stanna och prata så jag vinkade bara snabbt och gick in, väl inne i fiket frågade jag den snygga personen (som jag spanat in lite innan) bakom disken om jag fick låna toaletten, det borde jag ju inte ha gjort kom jag på precis efter jag frågade, för då var jag ju inte längre anonym.
    Men men, jag gick till toaletten och knep mina skinkor för att inte göra i byxorna. Det kom ut en kvinna med sin bebis och började byta blöja på skötbordet precis brevid dörren, lite jobbigt för jag kände att det här skulle låta HÖGT. Och det gjorde det, det rann, sprutade och lät, men allt kom i toaletten i alla fall.
    Tänkte phew vilken tur att jag inte gjort bort mig och skulle spola. Men självklart blev det stopp. Försökte trycka med borsten men det gick inte ner, försökte spola igen, men vattnet bara steg (med tillhörande innehåll).
    Kände hur jag fick panik och började kallsvettas. Väntade lite och sen spolade jag igen, av nån dum anledning. DÅ RANN DET ÖVER och det kom toavatten ner på golvet.
    Jag drog in efter andan och i samma sekund hör jag någon rycka i handtaget och knacka. 
    Nu hade jag alltså varit inne där ett tag. Hörde hur de pratade med varann utanför dörren några stycken och jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. I min panik försökte jag spola IGEN. Fråga mig inte varför. Då rann det såklart ner ännu mer vatten på golvet OCH DET BÖRJAR RINNA MOT DÖRREN. Jag skyndade mig med papper och försökte torka upp det som var på väg mot dörren, men hann inte. Det var försent, dom hade sett och nu ville jag Verkligen inte gå ut.
    Tänkte på alla som skulle stå där och veta att det var JAG som hade gjort så det rann diarrévatten ut genom dörren. Tänk om det stod nån jag kände där utanför. 
    Tillslut samlade jag mog och gick ut. Möttes av flera blickar, bland annat några gamla klasskompisar och mamman med barnet, som hade stått utanför hela tiden, sen stod det några till i kö bakom. Jag hörde mig själv mumla "Nån har gjort så det blev stopp i toaletten. Ush. Jätteäckligt"
    Jag gick mot utgången, han i kassan hade sett vattnet rinna ut på golvet och jag mötte hans blick. Hörde mig själv börja PRATA med honom. Fattar verkligen inte varför, men jag ville väl inte verka som att det var jag eller nåt sånt. Jag berättade att "någon" hade gjort så att det blev stopp i deras toalett och att jag tyckte det var fegt av den personen att inte säga till. För då kunde ju inte "vi andra" i kön gå på toa. Herregud haha, vet verkligen inte vad som flög i mig. Så himla pinsamt att jag var tvungen att skylla ifrån mig när ingen ens hade sagt nånting till mig. Men det var ju väldigt uppenbart att det var jag. ÅH. Har inte varit där sen dess faktiskt. 
    /ljugbajsaren 

• Anonym
    Anonym (skoterbruden) skrev 2010-10-10 23:14:07 följande:
    För några år sedan var vi ute på fjällen. Hade tagit skoter och satt och solade och grillade korv. Det var bara det att korven fick fart på min mage så jag sa till de andra att jag skulle ta en liten promenad. Inga buskar eller nåt att gömma sig bakom på kalfjället så jag började gå bortåt och hoppas på tur. Kände för varje steg hur paniken började komma och svetten rann. Nä det gick bara inte. Jag hade på mig skoteroverall och drog ner den och sket med pubik lite sådär på håll. Jaja tänkte jag, nöden har ingen lag. Hade fått med mig en servett och torkade bort det värsta. Drog på mig overallen igen och gick tillbaka till kompisarna som naturligtvis hade väldigt roligt åt mig. Det värsta var dock att det stank skit överallt. Fattade ingenting, jag hade ju torkat mig. När jag kommer hem och tar av mig overallen trillar en bajsklump ut på golvet. Då har jag skitit i huvan!!!
    HAHAHAHA.. AJ min mage!
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat