• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • emma ax

Skrattar så att tårarna sprutar här hemma! Jag blir så glad att det är så många som bjuder på sig själva!

Har ingen historia just nu, men jag återkommer!

• lollisen

Åh Herrejävlagud!! xD

"En gång så blev jag så skitnödig på jobbet, hatar att gå på offentliga toaletter och undviker det i största mån! Men denna gången vart det verkligen akut.
    Jag hade samtidigt mens och blödde kraftigt då.

Iallafall, satte mig typ på huk, ville inte komma i kontakt med toaletten, och där rök det av värsta braket. Samtidigt försökte jag dra ut tampongen och såg att jag blött igenom rätt kraftigt. Samtidigt som jag drar i snöret, känner jag att jag tappar balansen, kan dock inte återta den då brallorna satt nere vid knävecken.

Ha i åtanke att det är en väldigt liten toalett, på en industri.

Iallafall, jag tappade balansen, skiter samtidigt då jag inte kunde koncentrera mig på flera saker samtidigt, slår i huvudet så kraftigt i dörren att jag tuppar av. Säkerligen lite mer känslig då jag blev så dålig i magen samtidigt som jag blödde så in i tusan mycket.

Jag vaknade av att det bankar på dörren, någon hade hört mig skrika och att det small till. "Hur fan löser man det här tänkte jag?" Innan jag visste ordet av det så hade de brutit upp dörren och där stod en massa karlar som stöd med stora ögon och visste väl inte vad fan de skulle göra.
    För på golvet låg en ihopkrupen liten tjej med byxorna nerdragna,hållandes i en blodig tampong i ena handen, blodet strömmade från ansiktet/pannan från smällen och nerblodade byxor och skiten som var utspridd på både golv, toalett och runtomkring...

Här snackar vi PINSAMT!!!

Hur snackar man sig ur något sådant liksom utan att man ska behöva skämmas? Går liksom inte..."

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Anonym

hehe förlåt du som skrev om jobbtoan, men har inte denna vart med förut? fnissar iaf!
    själv var jag på krogen med en kompis o blev nödig, gick på toa och världens sprut där bak, den efter mej sa, oj tjejjen du var inte dålig du, fy vad jag skämdesSkäms

• lollisen
    Anonym skrev 2012-03-09 00:06:23 följande:
    hehe förlåt du som skrev om jobbtoan, men har inte denna vart med förut? fnissar iaf!
    själv var jag på krogen med en kompis o blev nödig, gick på toa och världens sprut där bak, den efter mej sa, oj tjejjen du var inte dålig du, fy vad jag skämdesSkäms
    Jag citerade för att jag tyckte den var så grymt kul! Alltså inte jag som var med i scenariot, som tur är!
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Anonym (nybajsad)

Alltså nu ska ni få höra, jag googlade "bajsat på mig" och kom hit, och bajsat på mig är precis vad jag har gjort. Herregud en vuxen kvinna! Men nu känns det bättre när jag upptäckt att jag är långt från ensam! Här kommer historien (3 timmar gammal):

Jag skulle bara åka till ICA lite snabbt och handla inför kvällen. När jag precis hade kommit innanför dörrarna så högg det till i magen. Jaja tänkte jag, lite gas. Plockade lite och tänkte vad fan har jag nu ätit. Har inte ätit något konstigt idag, bara en omelett, fanns liksom ingen anledning alls. Men så brände det till i röva och ni vet då jävlar, då är det allvar. Fan fan fan jag kan ju inte ta mig ut ifrån affären med varorna och ta mig till toan vid entrén tänkte jag. Avbröt handlandet, ställde mig i kö och KNEP för allt vad jag var värd. Var helt kallsvettig, sur och blev irriterad på kärringen framför mig när hon började ställa frågor om sina jävla matvaror och helvetes jävlar, jag menar betala och gå tant. När jag väl fått betala så hade samma kärring barickerat utgången så jag kom inte förbi. Hon plockade sina varor från sidan istället för där man ska plocka så det bildades en lång kö av folk som helt enkelt inte kom förbi. Jag höll alltså på att SKITA PÅ MIG så jag dundrade till slut rätt in i hennes jädra kundvagn och sa FLYTTA PÅ DIG DET FINNS FLER I BUTIKEN!!! Jag sprang ut med mina varor, slängde in skiten i bilen och lät kundvagnen stå på parkeringen med tian i, för nu var det bråttom. Fråga mig inte varför jag inte gick på kundtoan men jag antog att där var fullt med ungar, kö osv. Bara 10 min att köra hem. När jag kom in på parkeringen så mådde jag så illa så jag nästan spydde och övervägde lämna allt i bilen och springa upp men tänkte vad fan du är vuxen du ska väl klara att hålla skiten inne. Jag hann inte mer än lyfta första matkassen förrän det brände till och blev alldeles varmt och kladdigt. Alltså fan paniken som kom över mig var utom denna värld! Jag slet till mig alla grejer och låste bilen och sen hastade jag så fort som möjligt upp i lägenenheten, hundfan ställde sig på tvären och jag vrålade åt han att GÅÅÅ!!! Smällde igen dörren kastade ALLT på golvet och medan skiten rann ur mig försökte jag krångla mig ur vinterjacka, jeans med knappgylf, tajta sexiga trosor, skinnhandskar på händerna och stövlar på fötterna. Jodå, med bajs över hela toagolvet, toastolen, i trosorna, jeansen, ner i sockarna och upp mot ryggen så kom jag mig på toa och kunde få ut det värsta där. Men STANKEN alltså, ni fattar inte, det stinker liksom värre när det kommer i brallan än när det kommer i toan. Jag grät och svettades i ren panik och det var väl mer situationen än magknipet som gjorde att jag mådde så dåligt. När jag hade skitit färdigt och skulle börja torka dyngan på golvet så hörde jag hur det knäppte i hallen. Tänkte vad fan kommer min man hem redan, då dör jag. Slängde jeansen i badkaret och tryckte på tvål för stanken och sen tittade jag ut. Då har jag ju smällt i dörren så den inte har stängt sig utan står på vid gavel mot hissen. ALLA som passerat har hört mig skita och känt stanken för tro mig det stank hela vägen från hissen till toan. Skamset lommade jag ut och låste igen dörren, sen satte jag mig på jeansen i badkaret och bölade en stund innan jag lyckades duscha av mig och skölja upp kläderna. Trosorna klippte jag upp medan jag satt på toa, dem var helt bortom all räddning så dom slängde jag. 

Det enda jag gjort sedan dess är äta lite jordnötter och dricka mineralvatten och googla på "bajsa på mig" . Tack för alla berättelser så jag slipper känna mig så mongo och ensam!!

• Anonym (Min mardröm)

Jag skrattar så jag gråter, förlåt, men det ni berättar är min värsta mardröm jag har tom med svår panikångest pga av något sådant skall hända mig och här sitter ni och skriver om det som att det händer var och varannan människa och jag känner mig dum så är så orolig för att jag skall råka ut för det. nu inser jag att alla kan få magsjuka eller nått liknade var som hellst och många borde redan ha varit vittne till det så jag kanske bara skall sluta vara så orolig.

• Anonym (haha)

Jag satt och läste denna tråd igårkväll och skrattade så jag tjöt.

Måste sluta läsa, för jag får nästan tvångstankar, haha. Kände mig lite fisnödig på stan idag och tänkte genast: Nä det är nog ingen fis, utan det kommer att spruta bajs om jag släpper mig. Gaah!

• Anonym (nybajsad)
    Anonym (Min mardröm) skrev 2012-03-21 01:56:07 följande:
    Jag skrattar så jag gråter, förlåt, men det ni berättar är min värsta mardröm jag har tom med svår panikångest pga av något sådant skall hända mig och här sitter ni och skriver om det som att det händer var och varannan människa och jag känner mig dum så är så orolig för att jag skall råka ut för det. nu inser jag att alla kan få magsjuka eller nått liknade var som hellst och många borde redan ha varit vittne till det så jag kanske bara skall sluta vara så orolig.
    Jag kan lova dig att fan nästan alla man träffat har skitit på sig i vuxen ålder, eller kommer att göra det förr eller senare... Hade fett med ångest på jobbet idag så fort jag kände magen röra sig, men jag kom hem utan skit i brallan :) Läxa: Gå alltid på toa innan du ska någonstans, och uppsök toa så fort magen rör sig ;)
  • Anonym (Bajspojken)
    Anonym (nybajsad) skrev 2012-03-21 21:03:02 följande:
    Jag kan lova dig att fan nästan alla man träffat har skitit på sig i vuxen ålder, eller kommer att göra det förr eller senare... Hade fett med ångest på jobbet idag så fort jag kände magen röra sig, men jag kom hem utan skit i brallan :) Läxa: Gå alltid på toa innan du ska någonstans, och uppsök toa så fort magen rör sig ;)
    Det verkar nästa som att detta problem hör ihop med kvinnor. Vi män har inte det här problemet. Blir jag fruktansvärt dålig i magen och det känns som att det ska komma ut så skulle jag ändå kunna hålla inne det i några timmar till om jag verkligen behövde och det har jag behövt flera ggr. Blir aldrig så illa att det kommer i byxan. Är själv 30+ och har aldrig varit med om någon sådan olycka även om det har kännts som att det varit nära.

Dock har det hänt när man varit magsjuk att man bajsat okontrollerat när man böjt sig över toaletten. Man liksom ska spy, men det sprutar skit också även fast man inte vill, det kommer exakt samtidigt i takt med spyorna :)
    Men då är man ju hemma från jobbet och är beredd på det, så då är det inte heller så pinsamt då man inte har massa folk runomkring sig. 
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat