Inlägg från: Anonym (nybajsad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nybajsad)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Alltså nu ska ni få höra, jag googlade "bajsat på mig" och kom hit, och bajsat på mig är precis vad jag har gjort. Herregud en vuxen kvinna! Men nu känns det bättre när jag upptäckt att jag är långt från ensam! Här kommer historien (3 timmar gammal):

Jag skulle bara åka till ICA lite snabbt och handla inför kvällen. När jag precis hade kommit innanför dörrarna så högg det till i magen. Jaja tänkte jag, lite gas. Plockade lite och tänkte vad fan har jag nu ätit. Har inte ätit något konstigt idag, bara en omelett, fanns liksom ingen anledning alls. Men så brände det till i röva och ni vet då jävlar, då är det allvar. Fan fan fan jag kan ju inte ta mig ut ifrån affären med varorna och ta mig till toan vid entrén tänkte jag. Avbröt handlandet, ställde mig i kö och KNEP för allt vad jag var värd. Var helt kallsvettig, sur och blev irriterad på kärringen framför mig när hon började ställa frågor om sina jävla matvaror och helvetes jävlar, jag menar betala och gå tant. När jag väl fått betala så hade samma kärring barickerat utgången så jag kom inte förbi. Hon plockade sina varor från sidan istället för där man ska plocka så det bildades en lång kö av folk som helt enkelt inte kom förbi. Jag höll alltså på att SKITA PÅ MIG så jag dundrade till slut rätt in i hennes jädra kundvagn och sa FLYTTA PÅ DIG DET FINNS FLER I BUTIKEN!!! Jag sprang ut med mina varor, slängde in skiten i bilen och lät kundvagnen stå på parkeringen med tian i, för nu var det bråttom. Fråga mig inte varför jag inte gick på kundtoan men jag antog att där var fullt med ungar, kö osv. Bara 10 min att köra hem. När jag kom in på parkeringen så mådde jag så illa så jag nästan spydde och övervägde lämna allt i bilen och springa upp men tänkte vad fan du är vuxen du ska väl klara att hålla skiten inne. Jag hann inte mer än lyfta första matkassen förrän det brände till och blev alldeles varmt och kladdigt. Alltså fan paniken som kom över mig var utom denna värld! Jag slet till mig alla grejer och låste bilen och sen hastade jag så fort som möjligt upp i lägenenheten, hundfan ställde sig på tvären och jag vrålade åt han att GÅÅÅ!!! Smällde igen dörren kastade ALLT på golvet och medan skiten rann ur mig försökte jag krångla mig ur vinterjacka, jeans med knappgylf, tajta sexiga trosor, skinnhandskar på händerna och stövlar på fötterna. Jodå, med bajs över hela toagolvet, toastolen, i trosorna, jeansen, ner i sockarna och upp mot ryggen så kom jag mig på toa och kunde få ut det värsta där. Men STANKEN alltså, ni fattar inte, det stinker liksom värre när det kommer i brallan än när det kommer i toan. Jag grät och svettades i ren panik och det var väl mer situationen än magknipet som gjorde att jag mådde så dåligt. När jag hade skitit färdigt och skulle börja torka dyngan på golvet så hörde jag hur det knäppte i hallen. Tänkte vad fan kommer min man hem redan, då dör jag. Slängde jeansen i badkaret och tryckte på tvål för stanken och sen tittade jag ut. Då har jag ju smällt i dörren så den inte har stängt sig utan står på vid gavel mot hissen. ALLA som passerat har hört mig skita och känt stanken för tro mig det stank hela vägen från hissen till toan. Skamset lommade jag ut och låste igen dörren, sen satte jag mig på jeansen i badkaret och bölade en stund innan jag lyckades duscha av mig och skölja upp kläderna. Trosorna klippte jag upp medan jag satt på toa, dem var helt bortom all räddning så dom slängde jag. 

Det enda jag gjort sedan dess är äta lite jordnötter och dricka mineralvatten och googla på "bajsa på mig" . Tack för alla berättelser så jag slipper känna mig så mongo och ensam!!

• Anonym (nybajsad)
    Anonym (Min mardröm) skrev 2012-03-21 01:56:07 följande:
    Jag skrattar så jag gråter, förlåt, men det ni berättar är min värsta mardröm jag har tom med svår panikångest pga av något sådant skall hända mig och här sitter ni och skriver om det som att det händer var och varannan människa och jag känner mig dum så är så orolig för att jag skall råka ut för det. nu inser jag att alla kan få magsjuka eller nått liknade var som hellst och många borde redan ha varit vittne till det så jag kanske bara skall sluta vara så orolig.
    Jag kan lova dig att fan nästan alla man träffat har skitit på sig i vuxen ålder, eller kommer att göra det förr eller senare... Hade fett med ångest på jobbet idag så fort jag kände magen röra sig, men jag kom hem utan skit i brallan :) Läxa: Gå alltid på toa innan du ska någonstans, och uppsök toa så fort magen rör sig ;)
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat