• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym

En vän till mig berätta en rolig historia! Hon satt hemma hos sin nya pojkvän med hans föräldrar, dom satt i soffan och kollade på film. Hon hade ätit på en dålig resturang så den dagen var hon väldigt dålig i magen. så hon hade varit väldigt dålig i magen den dagen. Plötsligt fick hon magknip och behövde verkligen fisa och kunde inte hålla det inne en sekund till. Det visade sig att det var mer än bara en fis! Det rann gulbrun diarre nedför hennes byxor, ner i soffan och på golvet. Hon skämdes så mycket att hon sprang in på toaletten, tvättade av sig och sedan började gråta. Jag tyckte först synd om henne men det var en del år sedan så idag kan vi skratta åt det.. Skrattande

• intetnyttpåplusfronten

Usch, jag var på väg att råka ut för något hemskt ikväll!
    Har druckit lite vin med mannen, och satt i soffan och myste medan vi tittade på tv. Så skulle jag fisa men kände att då skiter jag nog på mig!  Så jag knep igen. Satt kvar en stund och tyckte det brände så förbannat i baken, så kände efter i smyg om jag kanske skitit på mig lite? Det hade jag inte. Gick dock på toaletten och kissade. Torkade mig i ändan för säkerhetsskull - och där var bajs! :o
    Kollade trosorna också, och där var minsann en liten brun rand! Så det var bara att byta, tur jag hade rentvätt inne på badrummet. Jobbigt att förklara för mannen annars varför jag går och byter trosor helt plötsligt. :p 

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Anonym (Sjukhus)

Kom på en till som hände för många år sedan...

Jag och sambon, nu make, hade just flyttat ihop och allt var sådär nytt ni vet. Bodde ihop i en etta och just den här dagen låg jag i sängen och pluggade, han var inte hemma. Känner att jag måste fisa och släpper den eftersom jag är ensam hemma. Tänker inte mer på det förrän jag tycker att lukten stannar kvar lite väl länge... Reser på mig, har legat på rygg och läst, ser till min fasa att jag skitit på mig! Försöker ta mig ur sängen utan att kleta ut allt mer än nödvändigt och tror att jag klarat mig. Byter laken på min sida men inte hans då hans är rena. Skrubbar av mina lakan i badkaret och rusar sen ner i tvättstugan och bokar första bästa lediga tid Hem igen och fortsätter plugga.
    Sambon kommer hem och jag är i köket och fixar middag, han ropar från sovrummet/vardagsrummet, vad fan är det här?! Jag går dit och tittar och visst fan har jag lyckats kleta bajs på hans sängkläder också utan att märka det! Höll på att dö där och då! Han såg ju att jag hade bytt sängkläder på min sida så jag svamlade nått om att katten hade skit på tassarna och trampat runt i sängen och att jag missat att han gått på sambons sida också. Vet inte om han trodde mig men han sa inget. Stackars katten som fick ta smällen! 

• springislovely86

Usch och fy, jag har råkat ut för liknande när jag skulle ta tåget ifrån mina föräldrar i september månad.. då jag blev akut bajsnödig.. dessvärre gjorde jag ner mig innan jag hann komma till skyddad plats.. så det va bara att gå hem igen och duscha, tvätta kläderna och byta om..

• Anonym (hoppsan)

Hahaha ja dör!!! har garvat så tårarna sprutat :D
    Känner mig nästan manad att dela med mig lite..

Första är min kompis som lyckades...
    Hon hade varit på fest och kom hem till mig väldigt full.. Efter mkt om och men så låste hon in sig på toan och jag hörde hur hon började spy.. tänkte inte så mkt mer på det utan höjde volymen på tvn för att slippa höra hur hon hulkade..
    Efter ett tag börjar ja fundera på vad hon gör då det blivit tyst så går för att kolla hur det går men hon svarar inte så efter ett bra tag har ja lyckats skruva bort låset och får upp dörren och möts av synen hur hon sitter med byxor och trosor i knävecken fullt på klädd annars med vinterjacka och mössa,  hon har skitit ner hela väggen bakom sig plus sig själv och ligger och sover med huvudet på toaringen och håret i toan som är full med spyor!
    Var bara att spola i toan väcka henne flytta henne ett par meter och fram med duschslangen och duscha av hela henne och badrummet...
    Mobbar henne än idag om det där! lär hon aldrig få glömma :D

Hahaha!

Har även själv råkat ut för en lite olycka på fyllan..
    Drack med en vän som är känd för att dricka mkt och själv klart skulle ja vara lika duktig..
    Blev bara för mkt för mig så på vägen hem vart jag grymt illamående plus att magen började göra ont (min mage +sprit=diarré) fick stanna på varje busshåls plats på vägen hem (ca 15st) så ja fick spy..
    Kände för varje gång hur det var jobbigare att hålla bajset inne och sen när ja nästan var hemma fick vi stanna igen! och då gick det inte längre! Kände hur det började rinna och hur trosorna blev fulla samtidigt som spyorna bara kom.. Vågade inte berätta vad som hade hänt så försökte lite fint ''ramla'' i gräset och gnida rumpan mot det för att torka mig typ så det inte skulle komma i bilen men lagom när ja sättit mig i bilen börjar det komma igen.. Visste inte vart ja skulle ta vägen.. kom hem tillslut och klev ur bilen illa kvickt och skyndade in.. Dock hade det blivit en stor fläck på sätet men ingen som sa något om det.. Skäms än idag..
    Och lyckades på nåt sett tappa bort mina byxor på vägen hem med.. hahaha!

Har även slutat helt med halstabletter då magen inte mår bra av det och hosta och halsont kommer tsm för mig så en gång när ja käkat en påsa halstabletter på en dag så var ja med en kompis och tog en fika och fick en hostattack, grejen var ju att magen var krass så varje gång ja hostade kom det lite bajs.. fick fint gå in på toan göra rent trosorna och sen packa trosorna fulla med papper ifall det skulle komma mer på vägen hem..

• Anonym

Jag förstår inte hur man inte kan känna att man bajsar på sig när man fiser? 

grymt roolig tråd dock ;) 

• Anonym
    Anonym (hoppsan) skrev 2012-03-04 01:34:10 följande:
    Hahaha ja dör!!! har garvat så tårarna sprutat :D
    Känner mig nästan manad att dela med mig lite..

Första är min kompis som lyckades...
    Hon hade varit på fest och kom hem till mig väldigt full.. Efter mkt om och men så låste hon in sig på toan och jag hörde hur hon började spy.. tänkte inte så mkt mer på det utan höjde volymen på tvn för att slippa höra hur hon hulkade..
    Efter ett tag börjar ja fundera på vad hon gör då det blivit tyst så går för att kolla hur det går men hon svarar inte så efter ett bra tag har ja lyckats skruva bort låset och får upp dörren och möts av synen hur hon sitter med byxor och trosor i knävecken fullt på klädd annars med vinterjacka och mössa,  hon har skitit ner hela väggen bakom sig plus sig själv och ligger och sover med huvudet på toaringen och håret i toan som är full med spyor!
    Var bara att spola i toan väcka henne flytta henne ett par meter och fram med duschslangen och duscha av hela henne och badrummet...
    Mobbar henne än idag om det där! lär hon aldrig få glömma :D

Hahaha!

Har även själv råkat ut för en lite olycka på fyllan..
    Drack med en vän som är känd för att dricka mkt och själv klart skulle ja vara lika duktig..
    Blev bara för mkt för mig så på vägen hem vart jag grymt illamående plus att magen började göra ont (min mage +sprit=diarré) fick stanna på varje busshåls plats på vägen hem (ca 15st) så ja fick spy..
    Kände för varje gång hur det var jobbigare att hålla bajset inne och sen när ja nästan var hemma fick vi stanna igen! och då gick det inte längre! Kände hur det började rinna och hur trosorna blev fulla samtidigt som spyorna bara kom.. Vågade inte berätta vad som hade hänt så försökte lite fint ''ramla'' i gräset och gnida rumpan mot det för att torka mig typ så det inte skulle komma i bilen men lagom när ja sättit mig i bilen börjar det komma igen.. Visste inte vart ja skulle ta vägen.. kom hem tillslut och klev ur bilen illa kvickt och skyndade in.. Dock hade det blivit en stor fläck på sätet men ingen som sa något om det.. Skäms än idag..
    Och lyckades på nåt sett tappa bort mina byxor på vägen hem med.. hahaha!

Har även slutat helt med halstabletter då magen inte mår bra av det och hosta och halsont kommer tsm för mig så en gång när ja käkat en påsa halstabletter på en dag så var ja med en kompis och tog en fika och fick en hostattack, grejen var ju att magen var krass så varje gång ja hostade kom det lite bajs.. fick fint gå in på toan göra rent trosorna och sen packa trosorna fulla med papper ifall det skulle komma mer på vägen hem..
    Du vet väl att det laxeringsverkan om man äter för mycket halstabletter och även tuggumi=) 

Hahha så klockrent med din polare. Hoppas verkligen jag slipper detta med mina vänner=) 
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym skrev 2012-03-08 13:52:30 följande:
    Du vet väl att det laxeringsverkan om man äter för mycket halstabletter och även tuggumi=) 

Hahha så klockrent med din polare. Hoppas verkligen jag slipper detta med mina vänner=) 
    jo ja vet.. men man tanker inte riktigt på det när man är dunder förkyld :P

haha kom på en till grej som var mer pinsam egentligen.. fast blev ingen olycka.. :P

Var iväg med min kusin på en långresa för hon skulle köpa en bil.. efter 2,5tim i bilen är vi framme och ja känner hur magen börjar göra ont som fasiken!
    Får nästan panik och väger fördelar mot nackdelar, hatar att gå på toa offentligt och var ju inte i närheten av nån toa heller så frågar tillslut killen som min kusin ska köpa bilen av om ja kunde få låna toa för var så grymt kissnödig..
    Det var okej och han berättar vart ja ska (4tr upp)
    Kommer dit och där öppnar en tjej och det är barn som springer runt..
    Känns sjukt pinsamt men går in på toa och tackar min lyckliga stjärna att tvättmaskin och torktumlare var på så det dränkte lite av ljudet..
    Lät extremt mkt och var rinnande och luktade fan! men efter ett tag (hade/har en 4 min regel får inte ta längre tid än så på toa och är magen bra så tar det inte längre en så :P)
    så fick ja knipa igen och kändes bättre iaf men skyndade mig ut fort som fan ifrån toan och ner till min kusin nästan kastade fram pengarna åt gubben ifrån henne så vi kunde åka så han inte fick reda på att det STANK skit på hela toan..
    Men var inte över där..
    Tog ca 5min sen var det dags! Kastade alla hämningar över bord och skrek åt min kusin att stanna på statiol så ja kunde få bajsa och kutar in på toa där ja får sitta ett bra tag..
    Hör att det står folk utanför och pratar om att det ska ta så lång tid och undrar va ja gör..
    Så känner ännu mer panik men magen är iaf lite bättre så skyndar mig ut ifrån toan och hör hur kvinnan som gick in bakom mig flämtar fram ''meen fy fan!!''
    Kan säga att ja hoppade in i bilen med ett sånt här fint ''köör köör köör'' som brukar komma i filmer när dom rånat en bank ;)
  • ElectroDiva

av alla bajshistorier så blir jag rädd för att gå ut

brukar tänka på den här tråden ibland när jag är ute eller åker någonstans.. Solig

• Anonym

åh vad jag har skrattat må ni tro!
    jag har inte så roliga berättelser som er att dela med mig av men min man berättade förut för mig om när han var tillsammans med sitt ex. dom hade druckit en del och skulle mysa i hennes fina säng med sidenlakan och allt.
    han känner plötsligt "oj jag måste fisa lite diskret" mitt i myset.
    lägger av en fis och råkar bajsa på sig i hennes fina lakan. hon blev inte så glad och han fick sig inget  den kvällen.
    haha.
    han tyckte hon var oerhört snål! ;)

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat