Inlägg från: Anonym (uuuuuuuuu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (uuuuuuuuu)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Okej, jag trodde aldrig, aldrig att jag skulle dela med mig av denna historien offentligt, men när jag ser vad alla andra har gjort här så...

För nästan tio år sedan skulle vi på klassresa till Prag, bussturen need tog närmare 22 timmar, med några få stopp på vägen, och var riktigt riktigt hungrig när jag kom fram, så nästan sprang ut av bussen och köpte mig en korv i bröd, tror att det var mitt stora misstag.
    På kvällen går hela klassen ut på ngt disco, och det blir en de dricka på oss.Kommer mig till hotellet och går och lägger mig, allt är frid och fröjd. Det var bakgrundshistorien.

Iallafall, några timmar senare vaknar jag upp till en fruktansvärd nödighet, har aldrig förr eller senare känt något liknande, till historien hör att detta är ett hostel med gemensam toalett i gången, och att man måste låsa upp dörren från insidan med nyckel för att komma ut i gången.

Allt understående händer inom ca 30 sekunder

Jag fumlar hysteriskt med nyckeln och känner att detta handlar om sekunder, antigen skiter jag ned mig eller så får jag komma på något annat. Ser mig fort omkring i rummet och sliter å mig en stor kudde för jag vill ju inte att det kommer på golvet.. Eller hur.

Drar ned byxorna och sätter mig ned, väl vetandes att min rumskompis ligger och sover ca en meter ifrån mig, och ut kommer en fontän av aldrig skådad kraft. Jag tryckte på extra för att det skulle gå fort, ville inte att hon som sov i rummet skulle vakna och se detta.

Det hamnar i våra väskor, på väggar, golv, i taket, sängarna och givetvis på rumskompisen. Och inte minst på kudden.

Drar upp byxorna fort som fan, och hinner precis innan hon vaknar till, skitsur.
    Jag ljuger och säger att jag spydde och inte hann ut, och hon köpte det lyckligtvis!
    Hon säger til mig att ta ut den jävla kudden därifrån, och jag var ju fortfarande ganska så full, så höll en handduk över de viktiga undre delarna, och gick ned med kudden till receptionen(!). Lyckligtvis var det ingen där och ingen som såg mig på vägen dit heller, så lägger kudden på receptionsdisken, går tillbaka till rummet och lägger mig och sover igen.

Det luktade sådär i vårat rum resten av resan för att säga det så.

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat