Allergitråden
Åker in så snart vi gjort oss i ordning. Återkommer och berättar hur det gått senare.
TACK allihopa!!!
Har lite problem med FL, kan oftast inte skriva?? Och nu har jag såklart ont om tid och hinner inte kommentera någon annans inlägg...
Jag tror G tål det pollen som är ute nu (gräs?). Pappan i huset har väldiga problem men lilleman mår hur fint som helst, både ute och inne! Så förhoppningsvis är det bara björk han reagerar på =) Så nu håller vi alla tummar och tår för att jag inte sagt det för högt för tidigt utan att får må bra och njuta av våren/sommaren!
Ha en fin kväll allihop!
Älsklingen: Usch, stackars småtjejerna =( Finns det ingen annan nässpray ni kan ge till minstingen, eller är hon för liten för allt kanske..?
Du vet säkert detta redan men gluten och vete är inte samma sak... Så tänk på att inte alla glutenfria produkter funkar om du ska köra helt vetefritt, då lär du köra naturligt glutenfritt.
Hoppas lillkillen blir fri från sina prickar och att han slipper ytterligare allergier!
Förresten tjejer, jag har ju glömt att berätta - Gabriel klappade en hund utomhus förra helgen utan minsta reaktion! Och då menar jag verkligen noll, inte ens en liten nysning eller tår i ögat! *halleluja och kors i taket* =D Ska dock prova fler gånger utomhus, och kanske lite mer än bara en klapp, innan vi testar inomhus... Men tänk, kanske har hans hundallergi vuxit bort..!?