Tibell skrev 2011-05-03 21:28:51 följande:
Tål han inte typ glasnudlar? Det borde väl inte finnas majs i det ? Eller jag har ingen koll egentligen ;)
Mår han bättre nu??
Tror jag skippar gröten faktiskt. Jag kan göra egen lika smidigt ;) Vågar inte föra in något nytt i hennes kost just nu eftersom det varit väldigt mycket med hennes astma och andra knasiga reaktioner. Lillstump måste nog få en chans att lägga på sig lite nu.. hon är våran lillfis ;)
Idag kom ÄNTLIGEN hennes mage igång ordentligt sedan i påsk..nästan 14 dagar =0 Innan har hon kanske bajsat varannan dag och då bara en liten liten plutt/klick. Kommer inte ske någon veteprovocering på lääänge kan jag lova.
Ingen aning om glasnudlar, trodde det var samma sak som risnudlar men det kanske det inte är?
Tackar som frågar! Han mår okej nu, har varit max 5 plus och snö samt regn idag så perfekt väder för honom
Dock är han ju fortfarande rosslig i bröstet och blir anfådd om han håller igång alltför mycket men inget som verkar störa honom... Dock gick han runt och sa "Jajel essen" ("Gabriel ledsen") i en timme idag, sen fick han airomir och då slutade han säga det. Ingen aning om det bara var en slump eller om det var något med andningen han menade, så himla svårt att förstå när han har ett så begränsat ordföråd! Vilket fall så sover han lugnt nu iaf.
Skönt att hon äntligen blivit bra i magen igen!! Hoppas hon växer som hon ska nu i fortsättningen!