Camilla D skrev 2012-02-13 14:19:52 följande:
Alltså, jag börjar bli lite stressad över flyget! Vad sjutton har vi gett oss in på? Min man är 195 cm ,jag 180, vi har med oss 4 barn varav en 21 månader i knät... behöver jag säga mer???
Är det stor skillnad på sunclass och vanlig plats? (Åker med Ving) har ju inte bokat sunclass men börjar så smått fundera på att ringa Ving och se om det går att ordna. Lite trista pengar bara.
Behöver man ha med sån där nackkudde? Eller räcker det med kuddarna som finns på planet?
Ös på med tips nu
Berätta gärna hur det gick för er och era barn!
När får man maten tax, planer lyfter ju 22.10, äter man rätt direkt då eller? Middag eller mer kvällsmat? Får man frukost sen med?
Man överlever! JAg gillade Sunclass nä'r vi åkte med edt, det var lite bättre plats! Vi åkte med det när vi hade barn i knäeet och då behövdes det, iår gick det bra med vanlig klass när han hade eget säte. Mat, jaaaa du. På hhemresan tog det evigheter innan det blev mat pga turbulens. Du ska nog inte räkna med det! Tänk på att odm första ska dra igenom en massa annat och komma ut med dricka vagnar etc etc. JAg fyller handbagaget med kex o dyl till sonen, och har alltid med vatten. OM det blir turbulens kan det ju ta tid innan man får ngt och ett paket kex och vatten gör stor skillnad då! I år var ritplatta(rita, sudda ut och rita igen ni vet?) och dator räddningen..