Camilla D skrev 2012-01-16 14:53:25 följande:
Ha en underbar semester Miss Kaos!!! Åh vad jag är avis!!! Bor ni på Sumwing resort hotellet i bangtao då? Eftersom ni har 30 kg vikt. Det är så smidigt att åka med dom! Då har ni säkert "Easy travel" så ni checkar in på hotellet på hemresan, slipper man släpa väskorna dit och kan bara gå före köerna! DET är värt mycket då!
Vi skall till andra Sumwing hotellet (Kamala) men det är ju 9 v kvar, läääääänge!
Måste fråga er angående flygningen. Vi lyfter från Landvetter 22.15, direkt flyg till Phuket. Finns det filtar, liten kudde och sånt på sätet när man kommer? Är det lite mer benplats än på vanligt flyg?
Bävar lite för resan! Min man är 195 cm, jag 180 cm, reser med 4 barn varav en 21 månaders i knät (även han är lång) Hua, hur skall detta gå???
Om du vill ha X-tra plats får du betala för det. Vi hade det förra året tror det gick på ca 1500kr tor för oss. Vi flög då med sonen i knäeet.
Ja det är dit vi ska!! Jopp, vi har Easy travel. Förra året var vi i Kho lak och det blev förseningar hem så vi satt på flygplatsen en evighet..