cillae skrev 2010-08-11 20:24:17 följande:
Ja verkligen, eller i deras mysiga strandbar där dom har världens godast Moijito för 100 THB. Stackarn som gjorde dom, han gjorde ju en och en och det tog säkert 5 min att göra en, för han var noga när han muddlade limen och myntan och så kostade dom ynka 100 THB. Vi har också bott i Minisutie båda gångerna, jättebra tycker jag. En dubbelsäng och en till, lite bredare än vanlig. En garderob, ok toa och dusch. Det är inte världens bästa standard, men helt ok och vi gillar det. det här blir tredje gången som vi bor där. Har även bott på Summer House en gång, stället bredvid, typ samma men dom har inte Minisuite så bungarna är lite mindre. Frukosten är ok, buffé med rostade mackor ocj frukt och resten, typ ägg och så får man beställa så gör dom det. Vi har en son som fyller 6 i jan och en dotter som fyllde 2 i mars. Det är mycket (mest) svenska barnfamiljer som bor där, men vi har valt det pga av det. Sonen vill väldigt gärna ha nån annan än oss att leka med... Det problemet hade man ju inte när han var yngre, men det märktes på den resan när han var 3 1/2.
låter fint med strandbar :)
hur är fruktshakerna på DR? det är det godaste jag vet :)
Ska bli härligt att åka! och nu är det ju inte alls så lång tid kvar! Fast....liiiite gnager det att vi inte ska bo på Long beach men det ska jag försöka släppa!
förresten, vet du om man kan köpa resevattenkokare på lanta? eller bör vi ta med det hemifrån? Jag tror det skulle finnas på DR, men vi ska vidare till andra ställen efteråt och vet inte var vi kommer hamna så då vill vi ha med det för att fixa välling enkelt.