• Tullemi

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Vi börjar med en ny tråd här. Välkomna alla nya å gamla!!!

Milea 080217 Lucas 100202
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-07 18:00
    Här kan alla som vill fylla i avresedatum och resemål:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m49709347.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-04 10:20
    Nya tråden för saker/mat som lämnas kvar i Thailand:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m53795510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-27 10:19
    Lite tips och goda råd inför packningen:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m54169845.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-21 05:18
    Resebloggar för THAILAND:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m56835611.html
  • Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
  • Thegran
    smarres skrev 2010-08-04 09:32:15 följande:
    Försöker klistra in mig i resetråden, men det funkar inte. Det funkar att kopiera, men inte klistra in...ObestämdNågon som vet varför?
    har också problem med det, men upptäckt att om jag skriver något innan jag försöker klista in så går det...
    alltså, kopiera, skriv något i fältet där du ska klista in, och klistra in. testa, kanske funkar för dig med.
  • smarres
    Thegran skrev 2010-08-04 09:34:57 följande:
    har också problem med det, men upptäckt att om jag skriver något innan jag försöker klista in så går det...
    alltså, kopiera, skriv något i fältet där du ska klista in, och klistra in. testa, kanske funkar för dig med.
    Tack!! Nu funkade det!!Glad
  • Arlo
    MissKaos skrev 2010-08-03 20:48:42 följande:
    På White sandy beach Hotellet är inte färdigbyggt ännu
    www.kantarycollection.com/kantarybeach-khaola...

Hoppas det blir bra! Stranden ska tydligen var superfin, var du där?
    Blev nyfiken på stranden o hotellet. Hur har ni bokat det? Direkt kontakt med hotellet? Var i Khao lak ligger White sandy beach? Hittar ingen bra info när jag googlar. Vi åker till Kho koh khao 2 veckor och sen har vi tredje veckan öppen.
  • mee79

jag åkte från kastrup, och ja det står att man inte får ta med dricka men som sagt det är inga som helst problem, både på arlanda och kastrup är dom väldigt tillmötesgående när man har dricka med till barnen!
    och samma i thailand, vi åkte från phuket, och hade mängder av olika drycker till vår 1-åring.
    man sa bara " for the baby", och sen va det inget mer med det!

• YlvaD
    Arlo skrev 2010-08-04 10:15:39 följande:
    Blev nyfiken på stranden o hotellet. Hur har ni bokat det? Direkt kontakt med hotellet? Var i Khao lak ligger White sandy beach? Hittar ingen bra info när jag googlar. Vi åker till Kho koh khao 2 veckor och sen har vi tredje veckan öppen.
    Hej!

Vi bodde vid Seaview resort och därifrån tog det nog ca en halvtimma till White sand... helt underbar strand enligt vår tycke och smak...

// Ylva
  • smarres

Är det någon som vet var man kan hitta badskor och solskyddsdräkt med lång ärm och ben? Alla jag tittat på har bara kort ärm o ben, finns det någon anledning till det kanske? Och så fattar jag inte vad det e för skillnad på soldräkt och solskyddsdräkt, någon som kan förklara för en förvirrad....Glad

• ulligulli
    Thegran skrev 2010-08-04 06:41:33 följande:
    visst var det DR fLanta för dig med? eller minns jag helt fel?
    Du minns helt rättCool! Vi har även förlängt vår resa äker sen 21:a oktober iställen för den 25:e! Längtar....
Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)