Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
www.kantarycollection.com/kantarybeach-khaola...
Hoppas det blir bra! Stranden ska tydligen var superfin, var du där?
HEj, Är det någon som bott på Aonang Princeville Resort? Passar det för en barnfamilj? Tycket det verkar trevlig och nära till strand och mat. Snäll skriv om ni sett det eller bott på det!
Funderar på att åka till Koh chang i januari, någon som har tips på barnvänlig strand och bra barnvänligt boende. Vill gärna bo i bungalow nära vattnet.
Hej har inte skrivit i tråden på väldigt länge men läser den varje dag och nu när vår resa närmar sig med stormsteg kände jag för att göra ett litet inlägg.
Vi åker lördagen den 10 december och just nu känner jag att jag har noll koll på det mesta måste börja skriva listor på allt som ska med. Även om jag bestämt mig för att packa osedvanligt lite kläder för att vara mig!
Vi åker med våra tre barn 10, 8 och precis fyllda 1 år( i onsdags) och nyss läste jag på text-tv om flera fall av mässlingen och kände då mig väldigt nöjd att lillsessan fick sin MPR igår samtidigt som hon fick ett årssprutorna.
Nu är det bara en andra Twinrix för henne kvar sen är vi fullt skyddade allihopa.
Har flygstolar ner till Bangkok men där stannar vi på tillbaka vägen åker först till Koh Chang och sen Koh Samui är planen. Vi blir borta drygt tre veckor och två av dem blir på jullovet så det var inga problem för våra två äldre barn att få ledigt.
Har nu satt upp alla stjärnor i fönstren och ska idag till fredagsfikat mumsa på lussebullar och julmust för känner precis som du winters att nu måste vi riktigt frossa i allt sånt innan vi åker. Har dessutom släktkalas för ettåringen på söndag och det kakbordet går också i julens tecken.