Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Tack för kramarna! Är mitt uppe i begravningsplaneringen nu, känns inget bra .
Det känns konstigt att tänka på det nu men är det någon som vet om man får utnyttja tredje IVF-försöket trots att det blev ett barn som levde i fyra dagar? Kram!
Viljabebis: Blir helt tårögd när jag läser din presentation... så fruktansvärt orättvist massor av styrke kramar till er.
Viljabebis: Jag vet heller inget om det, men ring och fråga. Får man inte det är de ju helt känslolösa... Om du inte känner att du orkar ringa dem så borde ni ju fått kontakt med någon sjukhuskurator på Östra som kanske kan ta kontakt med SU. Kram igen.
Vilja; jag är rätt säker på att ni får utnyttja ert tredje försök, jag tror faktiskt att det räknas att ni inte har barn. Usch att ni behöver gå igenom detta.
Nu har vi fått se det lilla lilla hjärtat slå!!!! Helt overkligt, jag var så nervös inför besöket och hade redan ställt in mig på det värsta så nu går jag på moln.
Vi fick en ny tid för VUL om 2v eftersom embryot var så litet så ville Dr:n försäkra sig om att detn växer och utvecklas som den ska. Åh jag hoppas att det ska gå vägen nu....!
Wiley, lyllos att få titta igen om två veckor. Å klart att det ska gå vägen nu. Nästa år ska du vara mammaledig juh
hej får man hänga på här är i 4+2 idag efter syskon FET på SU.
Haz79: Hur går för dig, har du fått tid för ultraljud ännu?
Grymt: Hej, kul å se dig här också
Wiley, ska på inskrivning på fredag. Så då håller jag tummarna att det finns en läkartid för mig för att göra ett UL. Det verkade som att det skulle vara ok att göra det. Få se om den nya BM tycker det med. Sedan efter det är det dags att börja fila på samtalet med min nya/blivande arbetsgivare (som jag börjar hos i september) om att jag blivit gravid.