Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Hej, jag smyger in här.
Gick på SU för 3 år sedan och lyckades direkt med vårt första IVF. Fick en dotter i jan 08. I aug förra året gjorde vi vårt första syskonförsök via SU. Vi hade då tre ägg i frysen. Blev gravid på första FET:et men fick ett tidigt mf. Sedan gjorde vi ett nytt försök i december men utan resultat. Nu har vi planerat in vårt sista i augusti... men... det verkar inte bli av För efter att ha investerat i en fertilitetsmonitor så verkar det nu som att vi lyckats bli gravida på egen hand. Är i vecka 6 så jag ropar inte hej ännu, och har inte så rejäla gravsympton ännu.
Känner igen några här som jag sett sedan tidigare i SU tråden. Kul att se att det har varit lyckade resultat på många olika sätt...
Såg att ni diskuterade lite nattamning. Vi insåg att vår dotter endast var törstig, och inte hungrig på natten, så vi började ge vatten i en nappflaska istället. Det fina var att då kunde min man ge och jag kunde sova vidare, alternativt så passade jag på att sova i ett annat rum för att frestelsen inte skulle bli allt för stor att vilja ha från bröstet. Det kan vara ett tips.