Inlägg från: Liten 72 |Visa alla inlägg
  • Liten 72

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Hejsan:) Jag har hittat hit, tack för nya tråden Bullen.

Hoppas att ni & era små godingar mår bra och såklart ni som går i väntans tider

Själv tycker jag att tiden går så fort, prinsessan är nu lite drygt 4 mån. Men det är helt underbart att se henne växa och utvecklas Även om jag får lite smått panik ibland för att det går för fort

~♥~ Vilda 20091118 ~♥~
  • Liten 72

oj, vad stora alla bebisar börjar att bli Min lilla loppa blir 6 månader på tisdag, hjälp vad tiden går fort

Blåbär: Vad skönt att det går bättre med maten och att du har överlevt utvecklingsfasen För oss går det jättebra med maten men jag vet inte om jag tycker att hon sover bättre för det, ammar fortfarande ca 2-3 ggr per natt Har dock inte börjat med fulla portioner ännu så det kanske blir bättre... Äter L en full portion gröt på kvällen?

Ikväll hade vi vår första "sovincidenten" V somnade i sin barnstol när hon åt sin gröt

Wiley: Grattis

~♥~ Vilda 20091118 ~♥~
  • Liten 72

* "sovincident" skall det ju vara

• Liten 72

Blåbär: V får lite mer än så men jag ammar henne rätt ofta ändå på natten tycker jag. Tänkte att jag skall öka på gröten lite till idag så får vi se vad som händer

• Liten 72

Viljabebis: Blir helt tårögd när jag läser din presentation... så fruktansvärt orättvist massor av styrke kramar till er.

~♥~ Vilda 20091118 ~♥~
  • Liten 72

Myssnuff: Grattis till lillkillen

Längtar77: Välkommen hit och grattis till tickande hjärta

~♥~ V ~♥~
  • Liten 72

Diza fiza: Lycka till Hoppas att du har din bebbe snart och inte behöver gå hemma i tre dagar som jag fick göra

~♥~ V~♥~
  • Liten 72

Diza fiza & Bejbi 08: Ett stort grattis till era lilltjejer

~♥~ V ~♥~
  • Liten 72
    myspysigt skrev 2010-08-18 11:38:52 följande:
    Tack snälla söta ni ♥!
    Det är helt underbart att vara hemma med lille Otto utanför magen
    nu ska jag sätta mig o amma, sedan blir det lunch med farfar.
    KRAMAR till er !
    Grattis till lillkillen:)
    ~♥~ V ~♥~
  • Liten 72

Grattis Druvan och annsedi!

Bejbi: Det är helt otroligt att man får sådana kommentarer från en IVF:are men jag har tyvärr hört detsamma. Jag brukar ifrågasätta varför de som INTE vill ha barn får barn hela tiden om det nu är så att stress påverkar( enligt vissa), för det är ju också en hög stressfaktor. Jag har fått till svar att det har de inte tänkt på!!!! Nä, men då kanske de skall börja tänka på det, eller är det så att kroppen kan skilja på vilken sorts stress det är och göra tvärtom istället. Nä, skulle inte tro det

Hoppas att alla ni andra mår bra och era bebisar Min lilla dotter är nu 10 månader, oj vad fort det går

~♥~ V ~♥~
Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4