Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
HaZ79 -GRATTIS GRATTIS o Välkommen hit !
HaZ79: Grattis till plusset Kul att ni lyckades själva! Nu när de små börjat med mat så kan det väl vara törst som du säger. Får pröva med vatten.
Bullen: Jo, hon sover ju oftast ett längre pass. Vi kör ingen speciell läggningsrutin men pyjamasen åker på runt 18, sen blir det gröt och sen brukar hon vara trött och ammas runt 19. Dock inte igår i värmen... Jag såg fram emot att sätta mig ute en stund, men det var så varmt inne så L ville inte alls sova. Tror mannen lyckades natta henne vid 21, men inte sover hon längre på morgonen för det Skönt att ni fått det att funka så bra!
Vår föräldralycka varade bara fyra dagar Var på tillväxt UL 10maj och då såg dom att bebisen hade vätska kring lungorna
Det står mer på min presentation. Till minne av vår lilla Hanna
100512-100516 LIVET ÄR SÅ ORÄTTVIST!
Viljabebis: Läste din presentation. Tårarna rinner. Så hemskt och orättvist. Finns inga tröstande ord. Tänker på er. Kram
Viljabebis, Gråter... o skickar varma kramar !
Viljabebis: Stora varma kramar
Viljabebis: Gråter jag med....så orättvist. Samma sak hände min syster, fast de fick inte ens 4 dgr på sig att vara föräldrar...Skickar de varmaste av kramar.
Viljabebis, ta hand om er. Jag önskar så att ni ska känna er burna i denna tragiska situation. Det är ett fint namn på en liten ängel.
Viljabebis! Fy så hemskt. Min tankar finns hos er! Stor kram!
Viljabebis, finns inga ord. Stora kramar!