Inlägg från: Ninninn |Visa alla inlägg
  • Ninninn

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Dom mäniskorna som dricker alkohol och röker/snusar under graviditetern önskar ja missfall! e man så dum i huvudet så är man inte värd att få ett barn!! de värsta är väl att dom som gör allt de under 40 veckor de är ju dom som får barn men vi andra som sköter oss och inte ens äter en bit brie ost de är vi som får mf!!

• Ninninn

Tänk att man kan blir så ledsen och besviken när mensen kommer :( trodde de skulle ta sig denna gången men icke ännu en månad kom mensen!! de är ju bara att ta nya tag men de är så tråkigt, in i bingen och ha sex snacka om att vara tvingad! så jäkla tråkigt

• Ninninn

Grattis TT :)

Är de någon som kan hjälpa mig?! fick mitt senaste mf i oktober och dom menserna jag haft sen dess har inte varit en gnutta rött blod de är nästa kål svart va kan detta bero på? tar ju även progesteron från ägglossning så den mensen som kommer är även full med bruna stora klumpar av progesteron! kan inte förstå varför de är nästan svart och de kommer knappt nått, kan gå med samma bnda en hel dag utan att byta nått måste ha hänt va tror ni?

Sen undrar ja även om progesteronet har täppt igen hela systemet där nere att de liksom e fullt med sånt klet ivägen så ja inte kan bli gravid?! borde kanske börja med prog när jag plussat istället! men de verkar ju skit svårt att bli graid nu har aldrig haft de problemet innan!    

• Ninninn
    Bling1975 skrev 2012-02-04 12:01:46 följande:
    Ninnin, tar du crinone? Det kan ju i princip täcka för hela tappen med pappermassaklet så att blodet fastnar där. Frågan är om det är så bra om ni kör naturliga försök hemma. Men det kan också vara något som har hänt med slemhinnorna efter alla missfall. Min mens blev 1000 gånger bättre efter open jag gjorde i Aten där de tog bort en massa död vävnad.
    Ja de är crinone jag tar ca 2 dagar efter ägglossning ända sedan jag började med dom så har jag haft brun/svart mens och väldigt lite också känns som om de inte riktigt kan komma ut för de e så mycket klumpar ivägen!
    Ska ringa till min läkare på måndag och se om hon har tid att träffa mig ocj kanske undersöka mig!

Irma: tror DRMH har tagit dom proverna på mig och att dom var bra men att vi ändå skulle testa prog vid nästa graviditet, måste ju testa allt som går eftersom jag fortfarande sitter här barnlös!   
  • Ninninn

Ja önskar så att jag också ska få skriva en solskens historia någon gång i framtiden men just nu ser de väldigt mörkt ut! de är tur att de finns så många bra tjejer här som har lyckats för då får man lite hopp igen även fast man gång på gång säger att man ska ge upp!

• Ninninn

Är det någon här som opererat bort cellförändringar? Jag gjorde det i tisdags och sen i torsdags har jag blött ganska mycket! Vet inte om det ska vara så!

• Ninninn

Är det någon här som opererat bort cellförändringar? Jag gjorde det i tisdags och sen i torsdags har jag blött ganska mycket! Vet inte om det ska vara så!

• Ninninn

Fick svar från Grekland idag att jag har Ureaplasma! Inte så kul att bära omkring på de men de kan ju också vara orsaken till alla MA/mf

• Ninninn

Nä mens tror jag inte de är för den ska inte komma förrens på tisdag nästa vecka! Men fortsätter denna blödningen så kommer jag ju inte märka om den kommer!

• Ninninn

Jag skickade mail till Peny i Aten och sa att jag ville göra dessa prover ureaplasma, mykoplasma och hidden klamydia då fick jag svar direkt hur jag skulle göra! De kostade 270 euro helt klart värt pengarna!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14