Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Min sambo fick lämna massa blod prover när vi gjorde utredningen efter 3: ma och de va kromosom prover bla!! men dom har som sagt aldrig kolla simmarna trotts att vi har frågat alla läkarna nu om dom kan göra de men svaret är man gör inte de när ni blir gravida! vi har funderat på att gå till Carlanderska och göra de privat då har man gjort de me liksom.
Dr MH är den bästa läkare jag träffat under alla dessa år, hon bryr sig iallafall å försöker hjälpa till med olika mediciner. Hon pratade om immunologiska orsaker igår också när ja nämde England men de va mest att de finns fortfarande inga bevis på att de kan vara de som är felet men de vet vi ju att de är, de finns ju några här på FL som fått veta när dom varit utomlands! Hon nämde detta med NK celler men att de är de prednisolonet hjälper till med, dosen vi får här hemma är väl dock väldigt låg mot vad Dr G ordinerar!
Vi hade också diskussioner om jag och mannen inte passade ihop. Men då på ett immunologiskt plan... Det hela slutade med att det ju inte är något vi kan testa i sverige...
Synd att hon inte nappar på utlandside'n För hon har ändå varit den mest vettiga läkare jag träffat hitills!
Vad händer nu för eran del då?
Dessa två sista mf som slutat så tidigt har jag tagit fragmin från ägglossning å ja har aldrig gått så kort innan utan förut har de i alla fall varit till v:8-9 och dessa två sista nu precis vid pluss och att dom kommit av sig själv dom andra gångerna har ja tagit cytotec och skraping!! därför ska vi prova nått nytt nu då och börja senare, hon sa de att de enda jag kan hjälpa er med nu de är att hjälpa till med mediciner.
Jag vet helt ärligt inte själv hur mycket mer jag kommer att orka, både jag å sambon mår så psykiskt dåligt å de svåraste är att veta när man ska ge upp kommer vi någonsin att få biologiska barn, ska man kanske sätta upp sig på adoptions kö eller ska man åka till Indien å skaffa en surrogat mamma åka till England de är många tankar som snurrar här uppe varje dag! någon gång måste man ju sätta stopp men när e frågan!