30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Lycka till Snowgirl!
Lycka till Snowgirl!
Vi5 - En tanke bara som slog mig apropå att du inte vet vad du kan äta och att du är hungrig hela tiden. Är det läge att byta ut bröstmjölk mot ersättning? Jag förstår redan i förväg att du inte gillar idén, men på rak arm var det tanken som slog mig.
Snow - Nä, fy vad ledsamt.
Nu när jag kommer ihåg... Med så många nygravida i tråden - Är det någon som tror sig behöva och vill testa Sea bands mot illamående? Jag har nämligen ett par som bara ligger, upptäckte dem precis igen. Jag skänker bort dem om någon vill ha dem. Tänkte att jag frågar här först, annars slänger jag bort dem.
Skönt att höra att det inte är bara är jag som nojjar över (natt)färjor. Jag tänker ibland att jag är hispig i överkant.
Har ingen input om barnmagar och fullkorn, vi har verkligen aldrig märkt av någon konsekvens av det och då har vi ändå kört fullkorn på längden och tvären jämt till båda två.
Här har Stella istället ett segt virus som inte ger med sig. En och en halv vecka med feber, snor och envis hosta nu. Hon är inte jättesänkt men sover lite mer än vanligt och äter lite mindre. Tycker att febern ligger lägre på morgonkvisten men upp sen under förmiddagen. Antar att det bara är att hålla ut, så länge hon inte blir sämre så.
Krya på dej Aigee! Helt rätt att ta en hemmadag ensam.
Kate - Hoppas på snar vräkning! Plötsligt händer det, du vet.
Tänker på dej idag Snowgirl. Kramar!
Grattis Kate till nya familjemedlemmen!!
Snow - Jag kan nog minnas att jag var rätt öm ett tag efteråt. Mitt MA satte igång av sig själv med rejäla sammandragningar och ont. Tyvärr slutade det inte av sig själv utan jag skrapades efter två (?) veckor. Men jo, ont hade jag ett tag efteråt. Men som du säger, blir det feber eller ännu ondare så kan det ju vara läge att kolla upp. Hoppas det onda släpper snart!