Mosing, jag tror absolut på idén att ta på vanlig tröja på kvällen. Det är ju på ett sätt plagg som plagg och de små blir ju inte smutsiga av att sova i kläderna. Vi har ju som sagt kört det stuket länge. Och även kört mkt med långkalsonger/mjukisbyxa den tiden på året, så då kan man bara dra på överdragsbyxor. Kalsongerna går oftast att byta utan protest, men det är kläderna som syns som han vill ha samma som han redan har på sig. Helt klart värt att prova iaf!
Resande, stackars dig som ska flytta och inte får sova! Inte så kul när maken är stressad samtidigt. Så har vi nu med, maken smög upp tidigt i morse och skulle iväg till jobbet för att hinna lite, men jag stoppade honom som sagt. Dumt nog i onödan, så jag fick dåligt samvete och sa att han kunde jobba över i kväll, men då hade han dåligt samvete och kom ändå hem. Inte lätt. Han har massa dead-lines nu inom kort, typiskt.
Hoppas verkligen att ni får hjälp med uppackning, mm så att du snabbt kommer på plats och får vila sedan!
Chiqita, vad spännande att planera för en trea! Och förstår att det är extra krångligt och oroligt för er. Det låter väl som en bra plan att plocka bort p-medel lite innan man eg. tycker att det är dags, men samtidigt måste man ju känna efter om man skulle orka/vilja även om det tar sig direkt,man vet ju inte hur lätt/svårt det kan bli...
Inte ett tecken på hela dagen (förutom typ resten av slemproppen). Nu har jag lite förvärkar igen som precis har börjat, men inatt ska jag försöka låta bli att hoppas, jag blev ju dumt nog så himla besviken i morse. Jag som ändå hela tiden tyckt mig kunna njuta av att bebis är på insidan.
Eg. vill jag också helst ha datumet den 24e ifred, det är liksom As datum, även om han är född i april (24e) så eftersom han dog den 24e också (sept) så är det förknippat med honom, men nu börjar oron att gå över tiden kännas starkare så jag skulle verkligen vilja få ut bebis nu. Plus att det börjar bli jobbigt med alla som frågar, det har jag inte tyckt de andra gångerna. När det gäller datumet kan man ju i så fall se det som ett band mellan barnen med, som en vän sa, och det har hon ju rätt i.