Kate, toppen med vilohelg för dig! Hoppas det blev så med. Det låter så långt till januari, men det är det ju inte Och man kan nog inte påminna mig nog ofta om det. Imorgon!? Hur är det möjligt!? Fast jättekonstigt att det känns konstigt för magen är som en pilatesboll som håller på att tränga ut både här och var. Naveln spricker nog snart, fy vad ont den gör och jag slår i den hela tiden...
Elsis, fy, minns min lungsäcksinflammation i januari, ni vet när jag blev hämtad av ambulans. Hoppas att medicinen hjälper. Och så irriterande med svärmor! Varför kan man inte få ta lypsyl själv när man är så stor?! Är ju jättebra om de kan vara lite självständiga. Förstår om du irriterar dig, men bra gjort av dig att du kan svälja en del!
Kaz, åh vad roligt att ni fick komma iväg och klättra tillsammans! Jag tror vi kommer behöva jobba på vår relation efter den här tiden, men förmodligen blir det väl inte förrän efter spädistiden...
Stramalj, underbart att höra om din fantastiska familj Det glädjer mig! Skönt också med bra BVC! Fast synd om inte maken gillar vederbörande. Vi ska byta bvc för bebisen, till hit där vi bor nu, men vi andra står kvar på gamla stället med hopp om att vår favvoläkare kommer tillbaka. Blir spännande att se hur det är här. För oss blir det ju annorlunda, vi har ju redan haft andra barnet, men utan storasyskon, så nu när det ju blir tredje barnet så blir det ändå risk för "tvåbarnschock". Det måste ju ändå vara skillnad att ha ett barn i taget...
Snow, jag har fått något skumt att jag somnar vid 23-23.30 men vaknar igen efter typ 30-45 minuter och är då klarvaken. Helt hopplöst. Men jag bara kikade in snabbt. Läser flykten från läger 14 och den är så gripande att jag kan glömma alla krämpor för ett tag. Vad duktigt med matplanering! Vi har också torka nu...
Och lite ego så här dagen före. Edvin verkar frisk, och vi hade bästisen här i em. Skönt att se henne! Mamman var här och sa att Es huvudvärk lät precis som hennes och nu hade även mamman fått det så hon skulle ta upp det med barnkliniken. Det kan ju helt enkelt vara så att det är virus som utlöst det men att just bästisen blev jättedålig, eller att hon haft flera saker.
I dag vaknade även maken med samma huvudvärk och sjukdomskänsla, så nu vet vi inte hur vi gör imorgon ändå. Jag vill ju också allra helst att det ska börja av sig självt, men vill inte gå över tiden heller. Vi ska ju in imorgon oavsett, men jag funderar på att be om ny tid på onsdag, men kan inte bestämma mig. Det beror lite på hur maken (och jag) mår imorgon. Helst skulle det få börja av sig självt imorgon bitti så jag slipper bestämma