30+ som väntar/har fått syskon, del 8
haha wake-up call för honom
Jag fyndade professor Balthazar idag, 50kr stycket. J var helt såld och sjöng med.
Ja jag köpte 5myror är fler än 4 elefanter för säkert ett år sen, nostalgi
Idag fick jag en galen idé att först städa badrummet och dammtorka hela huset, därefter åka och storhandla på Maxi. Sjukt ont fick jag, tur att jag hade kundvagnen att hänga på, det blev myrsteg, och väl hemma fick karln komma ut och bära in alla 3 fyllda kassarna (de röda ICA-shoppingkassarna). Hur tänkte jag där? Vet ju att foglossningen sätter fart för mindre
Zenobia, på Maxi när jag storhandlade! Bra kvalitet var det med, del 1+2, ca 2h långa vardera med avsnitt så att man "slipper" se hela på en gång.
Visst får man om man köper 4 semlor äta två om man som jag har ett barn och en man? Jag menar, bebisen ville ju också ha
EGO
(känns som det är tonvis med ego numer, men ja, så är det, suck)
Jag har drabbats av halsbrännan från helvetet! Det gör så förbannat ont att jag knappt kan sitta upp I natt fick jag springa på toa 3ggr för magknip och vad jag trodde var magsjuka, sen i morse var jag ok så jag har jobbat. När jag kom hem började denna smärta ovan magen, ajajaj. Fick lägga mig efter middagen då det gjorde så vansinnigt ont. Nu är det uthärdligt men inte mer. Karln hade Omeprazol men typiskt nog en variant man som gravid inte fick ta
*SNYFT*
Tack, ska skicka karln till Apoteket imorrn. Han jobbar på sjukan så det är nära. Nu ska jag krypa ner i sängen, det är minisim med J imorrn, hoppas jag kommer i min bikini? Det har varit 2ggr redan men då var jag så sjuk att karln fick gå. Funkar inte i längden för han har inte flex/komp och det är under arbetstid för honom. Jag får bita ihop helt enkelt.
Ellen vem? DRutten å Gena javisst, superbra!
Jag gillar INTE Gaviscon, bara så ni vet. Hoppas det är bra iallafall.
Här är det 3h/dag, 5dgr/v men då är det för allmän fsk (gratis), betalar man (fullt för vår del) får vi välja hur vi fördelar alla 15h/v.
Jag har ärligt köpt en del mammakläder på Tradera, ffa jeans. Här är utbudet uselt nämligen, och jag har långa ben. H&M tycker jag har mest tältfodral, och PoP är väldigt dyra. Något annat finns inte här.
EGO
Helgen var nästan bra, bortbjudna på (lugn) middag/fest tillsammans och J var med, men såklart blev jag irriterad när vi kom hem och han ville dricka mer i ensamhet (?) så jag sa ifrån vilket resulterade i att han drog ut och kom hem kl ?, natten iaf. och sov i Js säng. Nu är jag totalt less på att öht försöka medla över att ha kul ihop med alkohol. Han får roa sig på eget håll och jag åker själv!
I övrigt måste jag tillägga att denna bebbe verkar såå mycket lugnare i magen än J, eller är det lugnet före stormen?