30+ som väntar/har fått syskon, del 8
juni - Har tyvärr ingen input om haloeffekten.
Pysslig, FL har blivit kapat med risk för att ens identitet + lösen läckt, så idag är det gratis att byta både nick+lösen, kolla din inbox.
Jag funderar på namn, då vi förmodas få en grabb tänkte vi Joel. Om det blir en tjej Joelle? Åsikter?
Imorrn ska vi åka och titta på begagnad vagn, en EJ 07 för 2000. Dyrt? Ser fin ut iallafall. Ska fungera felfritt och är använd till 2 barn.
http://www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_38067974.htm?ca=9&w=2
Vi har ju Js svarta men den är så otymplig och tung att få in i bilen.
Blir till Sigtuna, njae några hundra förstås men jag hittar ingen här i krokarna jag gillade. Jag vet inte, kanske borde vänta då?
Jag googlade nu och hittade att det är en EJ Smart Duo Combi, tydligen EJs "snikmodell" och en ny ligger på 5300ca, kanske inte var ett kap ändå?
Lite prat här hemma, nej vi åker inte. Den kostar kanske inte så mycket i kr men knappt halva priset för en så gammal vagn, njae då avvaktar vi hellre. Det är ju inte jättebråttom, och i värsta fall har vi den gamla här som faktiskt är bra, förutom att den är tung.
Jag vet inte om vår bil är bra till en liten till. Ska man ha J bak eller babyskyddet tro? Lutar åt att liten får sitta bak. Peugeot 407 SW. Jag hade tänkt att när liten vuxit ur babyskyddet så får J en twoway och han får ärva den stolen hon har nu. Om det finns plats vet jag inte? Känns som att bilen är rymlig förutom att lasta i.