30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Asap jag tycker plankan är så tråkig så jag följer rådet att undvika det. Tror det borde vara ok eftersom man bara spänner åt hela paketet.
Asap jag tycker plankan är så tråkig så jag följer rådet att undvika det. Tror det borde vara ok eftersom man bara spänner åt hela paketet.
Galia- om jag hade pallrat mig till gymmet igen så kunde jag ju frågat... Jag misstänker det var specifikt för mig med diverse besvär jag haft. Tusen tack för blogg-tipset! Ska kolla och få lite tips och kanske bli lite motiverad att börja träna igen när tillfälle ges. Jag betalar ju trots allt för gymmet varje månad...
Gaaah att jag aldrig lär mig, man ska inte outa sina barn. Igår kväll vaknade P fyra gånger redan innan midnatt och sen har det hållit på i samma tempo fram till strax före 5 då han vägrade somna om. Mannen som var iväg på AW och inte var hemma förrän efter midnatt fick sova fler timmar än jag, trots att han går upp 5.30... Nu kan nog inte ens smink rädda mig.
PW eller hur? Så fiiint.
Barba hoppas du inte blev för dålig i magen.
Asap jag hatar att tvätta bort sminket och brukar därför inte orka ta på något.
Dags att klä sig och göra sig redo för föris och BVC.
Kikar bara in en snabbis...
Firren hoppas allt är bra och att du får åka hem lugnad.
Pupetta välkommen! Jag har två söner, födda 2008 och 2011.
Snuppis det är som att köra bil- har man en gång lärt sig så finns kunskapen där och ploppar fram när man behöver det. Sen är ju alla barn ändå olika så man måste lära känna varandra i vilket fall. Kommer man inte på vad bebis behöver eller behöver stöd så vänder man sig hit och rådfrågar alla 30+ vänner. Det finns alltid någon som kan ge en kloka svar.
Pysslig kul med tand.
Sarahkka det är nog bara att fortsätta säga till A att man inte får sparka/slå etc och göra det med bestämd röst. Sen skulle jag nog gå ifrån om hon inte slutar och säga att gör du så vill jag inte vara med dig. Det gäller nog att fånga precis innan hon gör det och försöka stoppa.
Barba vilken knäpp chef du har som inte respekterar att du ska vara ledig. (Läste kanske någon annanstans )
Jahapp det var allt jag hann med. Återkommer.
Grattis Pandora!
Barba vad typiskt! Det är ju mycket möjligt att det är pga pollen. Hoppas allt löser sig nu i veckan och lycka till på onsdag. Kram!!
Barba lycka till idag!! Hoppas det löst sig med J så att ni båda kan vara med, det är väl maken som får chansen att bonda med liten innan du får vara med dem. Ser fram emot att höra om din dag. Kram!
Chiqita står det inte i förpackningen så skulle jag nog slå en signal till läkaren.
Grattis Barba! Hoppas ni mår bra.