30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Jag har en känsla av att här kommer plötsligt vattnet gå och därefter kommer värkarna i ett huj så det gäller att skynda sig till sjukhuset.. Bara en känsla jag har men noll pejling på datum
Barba fy så jobbigt du har det. Stor kram!
Galia vad underbart att allt såg bra ut!
Billa när man minst anar det.. Tycker en av våra kämpare ska få en smidig och bra tvilling-graviditet som fortlöper utan minsta lilla komplikation.
Glassgrisen de flesta nyare bilar har isofixfästen. Vi har en Passat från 2007 som har det på några platser i bilen men de av våra bekanta som köpt senaste två åren har alla det på fler ställen i sina bilar.
Hej Tessan!
Chiqita- precis så kände jag också. Hann inte öva på att djupandas och det funkade inte alls lika bra på fl heller. Å andra sidan låg P så väldans långt ner och vägde 800 g mer och var 4 cm längre så det tryckte på mycket värre. Det gick ju bra ändå som tur var.
Chiqita jag upplevde inte krystandet som långt eftersom jag ville börja lååååångt innan eftersom det tryckte på något fruktansvärt. Det var sån lättnad att inte behöva stå emot. Tiden gick rasande fort och det hade nog som sagt gått ändå snabbare om jag tagit i lika starkt vid varje krystvärk.
Billab jag gick på aurorasamtal och sa till att jag inte ville krysta lika länge. Tror de inte ens låter en göra det i Sv.
IdaVi kram! Du behöver ju inte bestämma något definitivt just nu utan tillåt dig att känna suget efter bebis.