Sara - Fy, vad jobbigt! Jag inser mer och mer vad förskonade vi är vad beträffar sjukdomar. Jag fick ju hämta hem T med feber och hosta i måndags mitt på dagen. Lite hängig men inte så farligt. Igår hostade hon massor och hade feber på eftermiddagen men hon var vid ganska gott mod. Idag har jag haft en pigg, feberfri och knappt hostande tjej här hemma och när vi hämtade R var vi ute och lekte en timme utan problem så det blir dagis för henne imorgon om inget förändras under natten. Vårt största "problem" när tjejerna är sjuka är just att de är så pigga faktiskt för de överskattar gärna sin ork och förmåga och stökar runt som vanligt. Igår höll jag på att bli galen för att T och R bara bråkade när R kommit hem. T bröt ju ihop för minsta lilla eftersom hon var dålig men hon insåg det ju inte själv - i det läget skulle det vara skönt om hon kunde känna sig lite slö och dra sig undan lite. Samtidigt är det ju givetvis positivt att de inte blir så påverkade. Jag bävar dock för den dagen då de är hemma sjuka båda två...jädrar vad det kommer att bli mycket konfliker med två risiga barn som inte begriper att de ska låta varandra vara ifred och bli friska...