Kramar till Lena och Milla! Och till Juni och alla som haft en gräslig dag.
Vi har också haft en sån dag... Jag som brukar säga att tålamod är mitt mellannamn har idag skrikit mig hes på A och hunden. De passar på när jag sitter och ammar och är lite begränsad. De har gemensamt tömt en papperskorg och strimlat innehållet , hunden har tuggat i sig fler delar av As plåtservis och en handfull flera liknande projekt.
Medan jag bytte blöja och kläder på G (sabla Libero, blöjorna läcker på fem minuter) passade A på att ta bort köksmattan, dra fram en stol till köksbänken och länsa burken med hundgodis.(de delade, A fick mest) och hann börja plocka bort resten av det som stod där. En äggklocka, en burk spagetti, en burk annan pasta, en vattenkokare osv.
Detta hade inte räckt till att få mig att ryta en vanlig dag men i natt vaknade A fem minuter innan G och skulle absolut sova i vår säng. A somnar inte om inte jag ligger i sängen och G skulle ju äta. Dessutom blev han arg efter maten och ville absolut inte ligga ner, så jag fick vanka runt med honom. Tror att jag hann sova 2 + 2 timmar, så det var ju inte så konstigt att tålamodet tröt...
Ursäkta egognället, men nu känns det lite bättre!