Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Hahaha, mitt stackars lantisbarn har aldrig åkt buss . Här åker vi ju bil när vi ska nånstans . Hon har åkt tåg typ en gång per år, faktiskt X2000 hela vägen till hufvudstaden också. Imorgon ska vi göra en stor grej! Vi ska åka tåg och buss till köpcentrat där makens kontor är placerat. Hur fräckt som helst! Jag har spanat in vilka busslinjer de kör bussar med lågt golv så jag kan köra in syskonvagnen, jag har ju för tillfället två barn som inte kan gå... Detta kan bli hur spännande som helst  Men först måste vi besiktiga bilen. Blääää

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Ela: Ja, här är ju inte kossr, hästar, hundar och får så exotiskt. Grannarna haR DESSUTOM ANKOR AV OLIKA slag...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Om det inte varit kväll och jag har spiral så skulle jag trott att jag var gravid! Mår jätteilla helt plötsligt Blääääää! H var iaf mycket imponerad av både tåg och buss, jag var imponerad av att syskon agnen gick in överallt och det var skönt att åka bil hem . Jag fick iaf köpt ett par snygga skor, N fick jeans, H fick tights pyjamas och ett linne. Dessutom fick H en rosa klisterlinda att ha på gipset, snyggt

• Piggley Wink

Milla :-, men H är ju yngre och vi har inte tänkt ha någon vagn åt henne! 

Grattis R!!!!

Letar trappgrind, behöver förlängning till den vi har. Finns på nätet men jag vill  ju ha den NU . Tydligen har lokala affären 30 %  så jag får väl kika in där senare... 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Humlans, jag tror bara de har grindar och bilstolar nuförtiden. Har ingen aning om de har rabatt på allt eller bara på grindar

• Piggley Wink

Det är affären som heter Humlan . De finns kvar men har bara grindar och bombar stolar. De finns bredvid Kvantum i Stenungsund i Naturmedicinska bla bla... Lokaler. Tror inte ens det står Humlan utanpå. Det tog ju rätt lång tid från att de fick reda på att deras gamla lokal skulle säljas till den blev såld. Men jag fick köpt många bra saker till 30-70% rabatt så jag var nöjd

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8