30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Å vad skönt Ela att ni fått svar. Det känns ju som det finns gott hopp inför en bra framtid!
Sara: Ja, logik är väl inte det som kännetecknar förskolereglerna
Å vad skönt Ela att ni fått svar. Det känns ju som det finns gott hopp inför en bra framtid!
Sara: Ja, logik är väl inte det som kännetecknar förskolereglerna
Assar: jag fick FYRA brev i höstas att de behövde besluta om min SGI, måste kosta otroligt mycket pengar att skicka ut breven och att man ska ringa och säga att de redan utrett det varenda gång
Sara: bra info där om att allergier oftare visar sig vid/efter sjukdom. Det ska jag tänka på!
Fio: stackars hela familjen, vilken chock!
Sara: men i vilken ålder ger man ägg? Finns väl i maten redan antar jag, men rent?
Såklart helt hypotetiskt Ela!
N sov i sin säng när maken gick upp i morse, undrar hur det gick till?
Hrmmm, ska alltså börja med äggulan och inte ge för mycket då? N är ju sex månader och en vecka nu...
Pysslig: Inga tips, stress och GBS kanske? Inga bra tips något av dem
Har en fundering ang barn som säger att de är tjocka, men jag lägger den i samlingstråden för jag vill verkligen ha mycket intressant input! Jag behöver en strategi i förväg.
Fio: Det låter som ni har superregler i er kommun!
Cissi: jag fick bara nån antibiotikashot intravenöst. Hann precis få det tre Tim innan N kom ut, hade nog fem min tillgodo . Då åkte vi ändå in i väldigt god tid trodde jag
Jag har lyckats ändra själv på nätet ett åar gånger men sista gången var det totalkaos. Arbetsgivaren behagade inte skicka in pappren som fk bett om så fk hotade med att nolla mig